אני אתן מידע על מה שאני יודע
אני מכיר את השולחנות בלינקולן, מונרך, סקורס, ואריסטוקרט בבת-ים. פול: לינקולן ת"א - שולחנות זוועתיים שלא התחלפו במשך המון שנים, עם בד שונה משולחן לשוחלן, פלטות ארדזיה כבר עקומות ברוב השולחנות - ז"א, לא ניתן לפלס אותם, גם אם רוצים. המידע שלי מלפני חצי שנה עד שנה, כשפעם אחרונה עברתי שם. הערה : עבדתי שם לפני כמה שנים, ומכיר את הבעלים על הצד הרע. בכל זאת, לא חושב שאפשר לטעון שאני משוחד - אין לזה קשר עם מצב השולחנות, הוא תמיד היה זוועתי, והיה צריך תמיד להכיר את כולם ולדעת, על איזה מהם לשחק, ומה המגרעות שלו - כי לא היה אף אחד בלי. מונרך - אחלה שולחנות, במקור, כשהיו חדשים, היו ליגה אחת מעל כל השאר, אם לא יותר. אחרי כמה שנים, המצב כבר קצת פחות אופטימי - הבד לא מטופל בזמן על כל השולחנות, וחלק מהשולחנות שלא הוחלפו בהם דפנות, פיתחו נטייה של "בליעת כדור" - כל כדור שמכוון לקיר הפנימי של הכיס, לא נכנס לכיס, אלא נחבט בין הקירות ונשאר עומד \ יוצא החוצה. בכל זאת, לדעתי, עדיין מחזיק את המקום הראשון - כל השולחנות מאוד דומים בהתנהגות, ואין "הפתעות מיוחדות". לא צפוף במויחד, כמעט ואין בעיות גישה לשולחן למכה. סקורס - השולחנות מתחלקים ל-2 קבוצות : כמו אלה של לינקולן (Murrey), וכמו אלה של מונרך (Bilijardai). שולחנות חדשים - בינתיים ראיתי שיש 3, המיקום של שלושתם לא נוח - קצת צמוד מדי לשולחנות השכנים או לפינות ישיבה - מפריע בד"כ במכת פתיחה מאחורי השולחן. עדיין, השולחנות החדשים מפולסים וטובים. השולחנות הישנים שמורים ברמה יותר טובה מזו של לינקולן, אבל עדיין לא ברמה של שולחנות החדשים. אריסטוקרט - שולחן פול אחד בלבד, מהדגם עם הכיסים הצרים. מפולס ושמור טוב, אך קשה מאוד למשחק, ולא דומה לשום שולחן אחר במועדונים האחרים. גם לו יש את הבעיה של הדפנות הרכות בכיסים ש"בולעות" כדורים. סנוקר: לינקולן - חלק מהשולחנות היו עם דפנות לא מטופלות - ז"א, גרמו לכדור לקפוץ אחרי התנגשות בדפנה, בד"כ האחורית. חוץ מזה, אני זוכר ששולחנות סנוקר היו בסדר. היה שולחן אחד של 12 פיט, ועוד אחד של 10 פיט. לא בטוח שהם נשארו - דורש בדיקה. מונרך - שולחן אחד של 12 פיט, נדמה לי, עוד 2 של 10 פיט, והשאר - 9 פיט. שולחנות סנוקר, אם אני לא טועה, מאותו דגם בכל המקומות. מצב השולחנות - טוב, נדמה לי, יש איזה שולחן או שניים שפיתחו גם כן נטייה להקפיץ כדורים מהדפנות, אבל אני לא בטוח. סקורס - לא שיחקתי שם סנוקר אף פעם. אריסטוקרט - לפחות 4 שולחנות 12 פיט (או אולי 5), עוד כמה של 10 פיט. ממלכת הסנוקר. גם שם יש שולחנות בודדים שמקפיצים כדורים מהדפנות - אבל זה כנראה משהו שמופיע בכל המקומות. יש עוד פרמטרים בבחירת מקום למשחק, חוץ מרמת השולחנות נטו - מחיר, איכות האוכל והתפריט, אוירה כללית, וכו'. אני התייחסתי רק לרמת השולחנות, ממה שאני מכיר. דעתי האישית? בשביל לשחק פול, הייתי הולך למונרך או לסקורס. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות, שכל בנאדם מתייחס אליהם שונה. ללינקולן לא הייתי מתקרב, ואריסטוקרט - זה גם לא המקום, בגלל קושי המשחק בשולחן ובגלל שהשולחן בודד. בשביל לשחק סנוקר, המלצה חמה - הייתי נוסע לאריסטוקרט, גם אם זה נראה רחוק - במיוחד אם אוהבים לשחק על 12 פיט. אם אריסטוקרט הוא לא אופציה - כל השאר הם די באותה רמה, הייתי מתייחס להבדלים אחרים, ע"מ לבחור. בשביל לשחק קרמבול, יש רק מקום אחד - אריסטוקרט.. ואני מאוד שמח שדווקא שם יש את השולחן. יש לי הרבה דברים טובים להגיד על המועדון הזה - אבל זה מחוץ לחוות דעת על רמת השולחנות
.