שאלה - שולחן 12 פיט

xflil

New member
שאלה - שולחן 12 פיט

באילו מועדונים באיזור המרכז אני יכול למצוא שולחן 12 פיט איכותי לשחק עליו? עוד כמה שאלות לאלו שיודעים כי באינטרנט לא הצלחתי לברר ואין לי דלק בחינם - אילו מועדונים יש באיזור המרכז ששווים ביקור, ברמת הלינקולן ומעלה עם שולחנות לפחות 10 פיט, באיכות טובה? תודה מתן.
 

9ball master

New member
שאלה של איכות...

תלוי למה אתה קורא איכותי..... אם לינקולן נתפס כאיכותי בעינייך אז הסקורס והמונארך יהיו שווים מבחינתך.....
 

lior02010201

New member
לפי דעתי רק מונארך... אבל אני מסתכל

מהצד של הפול לא יודע איך הסנוקר שמה..
 

puppet

New member
היי

אני אמנם משחק בדרך כלל במועדונים בפתח תקוה (או מקסימום המינגווי בר"ג שאני מאד אוהב). אבל סטוצ'ילי לא אמור להיות רמה אחת מעל כולם? כלומר, אני הייתי שם כמה פעמים, ולמרות שלא הייתי בסקורס, בלינקולן או במונארך, סטוצ'ילי היה נראה לי מקום עם המון המון קלאסה.
 
מעניין לקבל רמת שולחנות

באזור ת"א. סקירה קצרה יכול להיות נחמד . אני משחק קבוע בלינקולן.
 

JackR1

New member
אני אתן מידע על מה שאני יודע

אני מכיר את השולחנות בלינקולן, מונרך, סקורס, ואריסטוקרט בבת-ים. פול: לינקולן ת"א - שולחנות זוועתיים שלא התחלפו במשך המון שנים, עם בד שונה משולחן לשוחלן, פלטות ארדזיה כבר עקומות ברוב השולחנות - ז"א, לא ניתן לפלס אותם, גם אם רוצים. המידע שלי מלפני חצי שנה עד שנה, כשפעם אחרונה עברתי שם. הערה : עבדתי שם לפני כמה שנים, ומכיר את הבעלים על הצד הרע. בכל זאת, לא חושב שאפשר לטעון שאני משוחד - אין לזה קשר עם מצב השולחנות, הוא תמיד היה זוועתי, והיה צריך תמיד להכיר את כולם ולדעת, על איזה מהם לשחק, ומה המגרעות שלו - כי לא היה אף אחד בלי. מונרך - אחלה שולחנות, במקור, כשהיו חדשים, היו ליגה אחת מעל כל השאר, אם לא יותר. אחרי כמה שנים, המצב כבר קצת פחות אופטימי - הבד לא מטופל בזמן על כל השולחנות, וחלק מהשולחנות שלא הוחלפו בהם דפנות, פיתחו נטייה של "בליעת כדור" - כל כדור שמכוון לקיר הפנימי של הכיס, לא נכנס לכיס, אלא נחבט בין הקירות ונשאר עומד \ יוצא החוצה. בכל זאת, לדעתי, עדיין מחזיק את המקום הראשון - כל השולחנות מאוד דומים בהתנהגות, ואין "הפתעות מיוחדות". לא צפוף במויחד, כמעט ואין בעיות גישה לשולחן למכה. סקורס - השולחנות מתחלקים ל-2 קבוצות : כמו אלה של לינקולן (Murrey), וכמו אלה של מונרך (Bilijardai). שולחנות חדשים - בינתיים ראיתי שיש 3, המיקום של שלושתם לא נוח - קצת צמוד מדי לשולחנות השכנים או לפינות ישיבה - מפריע בד"כ במכת פתיחה מאחורי השולחן. עדיין, השולחנות החדשים מפולסים וטובים. השולחנות הישנים שמורים ברמה יותר טובה מזו של לינקולן, אבל עדיין לא ברמה של שולחנות החדשים. אריסטוקרט - שולחן פול אחד בלבד, מהדגם עם הכיסים הצרים. מפולס ושמור טוב, אך קשה מאוד למשחק, ולא דומה לשום שולחן אחר במועדונים האחרים. גם לו יש את הבעיה של הדפנות הרכות בכיסים ש"בולעות" כדורים. סנוקר: לינקולן - חלק מהשולחנות היו עם דפנות לא מטופלות - ז"א, גרמו לכדור לקפוץ אחרי התנגשות בדפנה, בד"כ האחורית. חוץ מזה, אני זוכר ששולחנות סנוקר היו בסדר. היה שולחן אחד של 12 פיט, ועוד אחד של 10 פיט. לא בטוח שהם נשארו - דורש בדיקה. מונרך - שולחן אחד של 12 פיט, נדמה לי, עוד 2 של 10 פיט, והשאר - 9 פיט. שולחנות סנוקר, אם אני לא טועה, מאותו דגם בכל המקומות. מצב השולחנות - טוב, נדמה לי, יש איזה שולחן או שניים שפיתחו גם כן נטייה להקפיץ כדורים מהדפנות, אבל אני לא בטוח. סקורס - לא שיחקתי שם סנוקר אף פעם. אריסטוקרט - לפחות 4 שולחנות 12 פיט (או אולי 5), עוד כמה של 10 פיט. ממלכת הסנוקר. גם שם יש שולחנות בודדים שמקפיצים כדורים מהדפנות - אבל זה כנראה משהו שמופיע בכל המקומות. יש עוד פרמטרים בבחירת מקום למשחק, חוץ מרמת השולחנות נטו - מחיר, איכות האוכל והתפריט, אוירה כללית, וכו'. אני התייחסתי רק לרמת השולחנות, ממה שאני מכיר. דעתי האישית? בשביל לשחק פול, הייתי הולך למונרך או לסקורס. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות, שכל בנאדם מתייחס אליהם שונה. ללינקולן לא הייתי מתקרב, ואריסטוקרט - זה גם לא המקום, בגלל קושי המשחק בשולחן ובגלל שהשולחן בודד. בשביל לשחק סנוקר, המלצה חמה - הייתי נוסע לאריסטוקרט, גם אם זה נראה רחוק - במיוחד אם אוהבים לשחק על 12 פיט. אם אריסטוקרט הוא לא אופציה - כל השאר הם די באותה רמה, הייתי מתייחס להבדלים אחרים, ע"מ לבחור. בשביל לשחק קרמבול, יש רק מקום אחד - אריסטוקרט.. ואני מאוד שמח שדווקא שם יש את השולחן. יש לי הרבה דברים טובים להגיד על המועדון הזה - אבל זה מחוץ לחוות דעת על רמת השולחנות
.
 

9ball master

New member
תיקון....

השולחנות הפול בסקורס מתחלקים לשלושה סוגים: 1. שולחנות של Bilijardai - (כמו במונרך), יש 3 שולחנות, אחד מהם ממש לא מפולס... השניים האחרים, ניתן לחיות איתם.... 2. שולחנות סינים בדיוק מאותו סוג של שולחן שיש באריסטוקט ולא כמו בלינקולן..... 3. סוג נוסף של שולחנות סינים, דומים מאד לסוג הקודם רק שהם יותר גבוהים (יותר מידי גבוהים....) מצב רוב השולחנות ממש לא מזהיר.... לגבי שולחנות סנוקר, יש שני 12 פיט, ויש 10 ו 9 פיט פזורים במועדון מתוצרת חברות שונות (סיניות... גם אלו שרשום עליהם riley...) יצא לשחק כחצי שעה על אחד מה 12 פיט, והוא היה סביר... שאר השולחנות נעים ממצב של "בסדר" למצב גרוע... מונרך: יש 10 שולחנות פול שחלקם "טופלו" בזמן האחרון אך עדיין הפילוס רחוק מלהיות מושלם.... סנוקר: 12 פיט אחד 9 פיט אחד והשאר 10 פיט לינקולן ת"א - לא הייתי כמה חודשים, אך בתור אחד שנהג לפקוד את המועדון בצורה תדירה, אני יכול להגיד שאין שם שולחן אחד שראוי למשחק.... קיוז: לא הייתי שם המון זמן אך קשה לי להאמין שחל שם שינוי..... יש שמונה שולחנות פול סינים זוועתיים מאותו סוג שניתן למצוא בכל מועדוני לינקולן (לא המורי הישנים, אלא זבל סיני אחר....) הצפיפות במועדון הנ"ל שובר כל שיאים.... דוגמא מצויינת לאיך מועדון ביליארד לא צריך להראות..... ניתן להגיד שכל המועדונים באזור תל אביב שומרים על רמה גרועה אחידה (פלוס-מינוס) גם של השולחנות וגם של מקלות הבית (אתמול לא הצלחתי למצוע מקל מועדון אחד בסקורס שהטיפ שלו מודבק כמו שצריך.... תופעה שגם זכורה לי מלינקולן....) לגבי הצפיפות, שוב נשמרת אחידות בנושא הזה..... חוץ מהסטוצ'ילי ששם מרווח אבל לא הייתי קורא למקום הזה מועדון ביליארד.... (אני גם לא שיחקתי שם אז אני לא יכול להעיד על רמת הציוד. אבל מכיוון שהספק שלהם זה אותו ספק של הסקורס אז אני מעריך שהמצב זהה) מה שנשאר לנו באמת זה לבחור את המועדון על פי האווירה וסוג האנשים שפוקד את המקום וכמובן המחירים.... מאד עצוב שבחירת מועדון ביליארד בארץ היא בחירת בית קפה.... ולנושא הציוד אין כל חשיבות.....
 
הלינקולן הוא המועדון אליו

הלכתי מגיל קטן, קשה להחליף. דווקא השולחנות 10 פיט חוץ מהשולחן הפינתי כולם עם לבד חדש יחסית ומפולסים . הבעיה שם זה החוסר מקום בכדורים צמודי דופן ומוזיקה די רועשת - למרות שכשאני מבקש להנמיך מנמיכים. אז איזה מועדון באזור ת"א הוא הכי טוב מבחינת סנוקר 10 פיט?
 

xflil

New member
אגב בלינקולן יש עכשיו בלובי

4 שולחנות 10 פיט אין שולחן של 12
 
למעלה