שאלה שאלתית לגבי חוק הספורט המוטורי
היי! אני שוקל לאחרונה לחזור לרכיבת שטח. בעבר רכבתי על DR350, ולאחר מכן עברתי לkTm300 דו-פעימתי. כבר כשנתיים-שלוש שאיני רוכב, ואני לא כל כך מעודכן בדגמים ובטכנולוגיות שצצו בשנים האחרונות. מכיוון שאני רוצה אופנוע שטח בלבד - אני לא שוקל דו"ש אלא אם כן הוא דו"ש חזק וקליל גם לשטח (kTm 520?). עכשיו השאלה שלי היא כזאת: אם חוק הספורט המוטורי יכנס לתוקף , האם לדעתכם תהיה תקינה לאופנועי מוטוקרוס (דו וארבע פעימות + כתום SX) לשטח כך שאוכל לרכוש אחד כזה ללא בעיה של החרמת אופנוע מצד הכחולים? ונניח שמה שציינתי מקודם יקרה (אופנועי מוטוקרוס יותרו לשימוש שטח/מירוצים), האם מחירם יעלה מכיון שיהיה להם שוק מסודר וגם לא יהיה חשש להחרמות? או שאולי מחירם דווקא ירד מכיוון שעכשיו יהיה ניתן לייבא אותם באופן סדיר ללא קומבינות מיותרות?
היי! אני שוקל לאחרונה לחזור לרכיבת שטח. בעבר רכבתי על DR350, ולאחר מכן עברתי לkTm300 דו-פעימתי. כבר כשנתיים-שלוש שאיני רוכב, ואני לא כל כך מעודכן בדגמים ובטכנולוגיות שצצו בשנים האחרונות. מכיוון שאני רוצה אופנוע שטח בלבד - אני לא שוקל דו"ש אלא אם כן הוא דו"ש חזק וקליל גם לשטח (kTm 520?). עכשיו השאלה שלי היא כזאת: אם חוק הספורט המוטורי יכנס לתוקף , האם לדעתכם תהיה תקינה לאופנועי מוטוקרוס (דו וארבע פעימות + כתום SX) לשטח כך שאוכל לרכוש אחד כזה ללא בעיה של החרמת אופנוע מצד הכחולים? ונניח שמה שציינתי מקודם יקרה (אופנועי מוטוקרוס יותרו לשימוש שטח/מירוצים), האם מחירם יעלה מכיון שיהיה להם שוק מסודר וגם לא יהיה חשש להחרמות? או שאולי מחירם דווקא ירד מכיוון שעכשיו יהיה ניתן לייבא אותם באופן סדיר ללא קומבינות מיותרות?