שאלה שאלה שאלה!!!

lola mango

New member
שאלה שאלה שאלה!!!

מישו יודע באיזה מקום זכתה בון ג'ובי ב"100 הלהקות הכי טובות" בערוצ וי.אייצ'.וואן???
 

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifמקום 18../images/Emo46.gif

רק 18 ?!?! ממש קיבלתיי עצביםםם
אני הייתי בטוחה שהם יכנסו לעשיריהה ! וביטלס כמובן מקום ראשון..
 
למעלה