שאלה שאלה שאלה!!! מישו יודע באיזה מקום זכתה בון ג'ובי ב"100 הלהקות הכי טובות" בערוצ וי.אייצ'.וואן???
L lola mango New member 20/3/07 #1 שאלה שאלה שאלה!!! מישו יודע באיזה מקום זכתה בון ג'ובי ב"100 הלהקות הכי טובות" בערוצ וי.אייצ'.וואן???
G gal y kike New member 21/3/07 #3 ../images/Emo41.gifמקום 18../images/Emo46.gif רק 18 ?!?! ממש קיבלתיי עצביםםם אני הייתי בטוחה שהם יכנסו לעשיריהה ! וביטלס כמובן מקום ראשון..
../images/Emo41.gifמקום 18../images/Emo46.gif רק 18 ?!?! ממש קיבלתיי עצביםםם אני הייתי בטוחה שהם יכנסו לעשיריהה ! וביטלס כמובן מקום ראשון..