שאלה - רוטב יפני
שלום לכל הגולשים/ות. אני עוקבת אחריכם כבר הרבה זמן ואף השתמשתי בהרבה טיפים והכנתי כמה מאכלים על סמך חלק המתכונים. זהו אתר מאוד נחמד ואני מאוד שמחה שאיכשהו גלשתי לתוכו. לכל הגולשים אני פונה בשאלה: האם משהו מכיר איך מכינים ``רוטב יפאני``?.טעמתי מרוטב זה באחד המסעדות כתוספת לסלט, כמובן שף המסעדה לא רצה לגלות סוד המתכון, רק הזכיר שיש בו מרכיב שורש הג`ינג`יר. תודה
שלום לכל הגולשים/ות. אני עוקבת אחריכם כבר הרבה זמן ואף השתמשתי בהרבה טיפים והכנתי כמה מאכלים על סמך חלק המתכונים. זהו אתר מאוד נחמד ואני מאוד שמחה שאיכשהו גלשתי לתוכו. לכל הגולשים אני פונה בשאלה: האם משהו מכיר איך מכינים ``רוטב יפאני``?.טעמתי מרוטב זה באחד המסעדות כתוספת לסלט, כמובן שף המסעדה לא רצה לגלות סוד המתכון, רק הזכיר שיש בו מרכיב שורש הג`ינג`יר. תודה