שאלה - רוטב יפני

anna.l

New member
שאלה - רוטב יפני

שלום לכל הגולשים/ות. אני עוקבת אחריכם כבר הרבה זמן ואף השתמשתי בהרבה טיפים והכנתי כמה מאכלים על סמך חלק המתכונים. זהו אתר מאוד נחמד ואני מאוד שמחה שאיכשהו גלשתי לתוכו. לכל הגולשים אני פונה בשאלה: האם משהו מכיר איך מכינים ``רוטב יפאני``?.טעמתי מרוטב זה באחד המסעדות כתוספת לסלט, כמובן שף המסעדה לא רצה לגלות סוד המתכון, רק הזכיר שיש בו מרכיב שורש הג`ינג`יר. תודה
 

קושוש

New member
anna l, ראשית ברוכה הבאה לפורום.

שנית, אשמח לעזור לגבי רוטב יפני, אך השם הוא כוללני, האם תוכלי להיות ספציפית יותר, אולי ידוע לך שם הרוטב ? באיזו מסעדה אכלת את זה ?
 

anna.l

New member
רוטב יפני

שלום, לרוטב שאני מתכוונת אכן קוראים יפני. ואכלתי זאת במסעדה ברחובות ``בת האיכר``.
 

קושוש

New member
אמנם אני לא מכירה את המסעדה,

אך להלן רוטב יפני לסלט: מצרכים: 1/2 כוס בצל קצוץ 1/2 כוס שמן שומשום 1/3 כוס חומץ אורז (ניתן לרכוש בחנויות המתמחות באוכל אסיאתי, ישנה אחת בת``א, אם תרצי פרטים, תגידי לי( 2 כפות מים 2 כפות ג`ינג`ר טרי טחון 2 כפות סלרי קצוץ 2 כפות קטשופ 4 כפיות רוטב סויה 2 כפיות סוכר 2 כפיות מיץ לימון 1/2 כפית שום כתוש 1/2 כפית מלח 1/4 כפית פלפל שחור לשים את הכל בבלנדר במהירות גבוהה כ-30 שניות או עד שכל הג`ינג`ר טחון היטב.
 

anna.l

New member
תודה רבה!!!

תודה רבה-רבה! אני אנסה בסופ``ש. קושקוש, סתם מעניין מהיכן השגת המתכון?
 

קושוש

New member
מתכון זה לקוח ממאגר המתכונים שלי

שאגרתי וצברתי במשך שנים, אפילו בקלסר שמחולק לפי מדינות ועמים, ואח``כ יש תת-חלוקה לפי: בשר, דגים,מרקים, סלטים, עוגות וכו` וכו`.
 
למעלה