שאלה קצת קשה

DJfroyke

New member
שאלה קצת קשה

אני מוריד תמונות מהסלולרי, ולכל התמונות והסרטים יש שמות לפי הסדר הכרונולוגי שלהם (תמונה001, תמונה002...). והבעיה היא שהם כל הזמן נוצרים מחדש, על אותם שמות. כשאני מנסה להעביר אותם למחשב אני יכול רק לתיקייה אחרת כדי שלא יימחקו שאר הקבצים שנקראים באותם שמות. עכשיו יש לי בלאגן שלם של בערך 8 תיקיות. השאלה שלי היא כזאת: יש איזושהיא תוכנה שדרכה אפשר לקרוא בשמות לפי הסדר לקבצים?, שאני אוכל לסדר אותם לפי תאריך ואז לקרוא להם לפי הסדר? תודה מראש.
 

nisso167

Member
מנהל
אני לא יודע כמה תמונות אתה מוריד --

בכל פעם. אבל, מה הבעיה לשנות את שמות התמונות שבתיקיה- לפני שאתה מוריד את החדשות. אני לא מכיר תוכנה שיודעת לשנות, אבלF2 על הקובץ יתן לך אפשרות לשנות. ברגע שתשנה, את כל השמות ותתן לכל תמונה שם משלך, תוכל להוריד את החדשות אל התיקייה ללא חשש, ולשנות גם להו. בסופו של תהליך, מיין את הקבצים שבתיקייה לפי תאריך.
 

DJfroyke

New member
אחי הבעיה היא

שיש הרבה קבצים, ולשנות את כולם זו עבודה ארוכה ומייגעת. אני רוצה שכן יהיו לתמונות שמות כרונולוגיים, אבל כמו שהפלאפון נותן להם שמות, אני רוצה לקרוא לכולם מחדש לפי סדר כרונולוגי, בלי שאצטרך לעשות את זה בעצמי בכל פעם שאוריד תמונות מהסלולרי. אשמח אם תוכלו למצוא לי איזושהיא תוכנה.
 
למעלה