שאלה קצת מפגרת בWPF איך לעזאזל אני מעדכן את התצוגה של listbox או viewbox אחרי ששיניתי את הsource. זה אמור להיות טריויאלי (נראה לי) ואני לא מצליח למצוא איך עושים את זה...ניסיתי עם items.refresh() וזה מעיף אותי בכלל על exception