שאלה קצת מוזרה

suprov

New member
שאלה קצת מוזרה

בתפילה או באמירת ברכה כלשהי בלחש מבטאים את המילה והוגים אותה בפה בנשיפת אוויר כידוע, והשאלה היא האם מותר לבטא מילה בנשימה דווקא? הכוונה בלקיחת אוויר וההגיה לא נפגעת. זאת אומרת במקום לעשות הפסקה בברכה כדי לקחת אוויר פשוט לנשום ולבטא את המילה במקביל...
 
למעלה