שאלה קצת מוזרה
בתפילה או באמירת ברכה כלשהי בלחש מבטאים את המילה והוגים אותה בפה בנשיפת אוויר כידוע, והשאלה היא האם מותר לבטא מילה בנשימה דווקא? הכוונה בלקיחת אוויר וההגיה לא נפגעת. זאת אומרת במקום לעשות הפסקה בברכה כדי לקחת אוויר פשוט לנשום ולבטא את המילה במקביל...