שאלה קצת מוזרה
קניתי מוצר מסוים ב98$ והמוצר נשלח לפני שבועיים ועדיין לא הגיע אלי אבל כיום אני נכנס לדף של אותו מוכר והוא מוכר את המוצר ב76$-רציתי לשאול בהנחה שלא אתפס במכס האם אני יכול לא לקחת את החבילה כדי שזו תחזור למוכר ואז הוא יתן לי החזר של הכסף ואני בינתיים אקנה כעת את המוצר במחיר של 75$ או לחילופין האם אוכל לבקש מהמוכר את ההפרש-ז"א 26$ שיכניס לי דרך הפייפאל-כדי שאני אקח את המוצר ולא אשאיר אותו כדי שישלח למוכר בחזרה?
קניתי מוצר מסוים ב98$ והמוצר נשלח לפני שבועיים ועדיין לא הגיע אלי אבל כיום אני נכנס לדף של אותו מוכר והוא מוכר את המוצר ב76$-רציתי לשאול בהנחה שלא אתפס במכס האם אני יכול לא לקחת את החבילה כדי שזו תחזור למוכר ואז הוא יתן לי החזר של הכסף ואני בינתיים אקנה כעת את המוצר במחיר של 75$ או לחילופין האם אוכל לבקש מהמוכר את ההפרש-ז"א 26$ שיכניס לי דרך הפייפאל-כדי שאני אקח את המוצר ולא אשאיר אותו כדי שישלח למוכר בחזרה?