שאלה קצת מוזרה

שאלה קצת מוזרה

יש לי שאלה קצת מוזרה, אני יודעת, אבל הנה זה בא
תמיד היה לי חזה קטן וזה אף פעם לא הפריע לי יותר מדי. בכל זאת, ראיתי את זה בא, עם הגנטיקה הלא מפותחת של הנשים במשפחה שלי. אבל לאחרונה אני מקבלת את התחושה שגברים פשוט מעדיפים חזה גדול. כן כן, זה שום דבר שלא ידענו עליו קודם, אבל בכל זאת... הייתי עם בחור לפני כמה שבועות, יצאנו לשלושה-ארבעה דייטים, הגענו לאן שהגענו, התפשטתי והוא ממש לא הסתיר את האכזבה על הפנים שלו. מיותר לציין שלא נפגשנו שוב. ברור לי שבחור שמעוניין או לא מעוניין בי בגלל גודל החזה הוא לא בחור שאני רוצה לצאת איתו. אבל יכול להיות שזה עד כדי כך משמעותי? הסיבה שאני שואלת היא שאני שוקלת לאחרונה ניתוח הגדלת חזה. לאו דווקא בגלל הפידבקים מהסביבה, אלא יותר התחושה שלי עם עצמי. אבל אין ספק שהתגובה של הבחור הייתה איזושהי חותמת לתחושה הזו וגרמה לי לשקול את זה קצת יותר ברצינות. מה אתם חושבים?
 
תשובה קצת מוזרה

אני אענה לך בשיא הכנות. את שוקלת את הניתוח לא רק בשביל התחושב הפנימית אלא יותר ואולי בעיקר כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו. עוד משהו, לא ברור לי למה הבחור התאכזב, זה לא שלפני שהתפשטת היה לך חזה גדול, הוא ידע למה לצפות. ההחלטה היא נטו שלך, רק את תחליטי האם להגדיל חזה או לא.
 

טל205

New member
אל תעשי את זה

זה לא ניתוח וגמרנו! תבררי על זה.זה לא כזה פשוט. בהצלחה.
 

דסדס

New member
לא בהכרח...

ותלוי גם כמה השרירי גב חזקיפ לפני ההשתלה
 

שירלי232

New member
עצה

אם זה בגלל תגובת הבחור-לא הייתי עושה.אנשים שרואים בך רק באובייקט מיני,לא שווים את התגובה או את היחס. לגבי הרגשה אישית-אם זה באמת בא ממקום כזה,הייתי שוקלת דבר כזה בחיוב,אבל בתנאי שזה ממש בר השפעה על הדימוי העצמי שלי ועל התחושה האישית. בהצלחה.
 
בקיצור

בלי להתפלסף ולחפור על למה וכמה ואיפה ואיך: כן, גברים אוהבים חזה גדול (או לפחות לא קטנטן). רוצה לעשות ניתוח? תעשי. זה יעשה לך טוב? לכי על זה
אני בחיים שלי לא שמעתי על מישהו שעשה ניתוח בגלל מה שאמרו\יאמרו עליו. ואם קיים מישהו כזה אז הוא ממש מסכן והניתוח הוא הקטנה בבעיותיו.
 
למעלה