שאלה קצת דחופה

מצב
הנושא נעול.

Western Star

New member
שאלה קצת דחופה

שאלה קצת דחופה
קו הרכבת מאשדוד לת"א, פרברי או בינעירוני? כשנוסעים ברכבת הזו ההודעה היא תמיד "רכבת זו היא רכבת פרברית ל....". מצד שני כאשר פותחים את התעריפון באתר לנסיעה בין אשדוד לת"א הוא מכתיר את הקו כ קו בינעירוני. והדבר הזה עקרוני! - אם הקו הוא פרברי נמכרת בו כרטיסיה של 20 נסיעות למי שטרם מלאו לו 18.
 

איליה.

New member
בקו ת"א-אשדוד אין כרטיסיית נוער

שאלה קצת דחופה
קו הרכבת מאשדוד לת"א, פרברי או בינעירוני? כשנוסעים ברכבת הזו ההודעה היא תמיד "רכבת זו היא רכבת פרברית ל....". מצד שני כאשר פותחים את התעריפון באתר לנסיעה בין אשדוד לת"א הוא מכתיר את הקו כ קו בינעירוני. והדבר הזה עקרוני! - אם הקו הוא פרברי נמכרת בו כרטיסיה של 20 נסיעות למי שטרם מלאו לו 18.
בקו ת"א-אשדוד אין כרטיסיית נוער
על פי אתר רכבת ישראל, הנה תוצאת החיפוש הרלוונטי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה