שאלה קצת דחופה

סביון1

New member
שאלה קצת דחופה

במתכון הזה (קציצות עדשים כתומות וכרובית) אפשר לבשל קצת את העדשים במקום להשרות? אני רוצה להכין עכשיו ולא השריתי
 

נטאשKה

New member
עדשים כתומות ללא השרייה

אם זה משקית של משהו בסגנון סוגת אז לא תהיה לך בעיה. 10 דקות בישול יספיקו.
 

ladybug6

New member
בעקרון עדיף שלא

כי בבישול הן מאבדות הרבה מהעמילן שלהן, שזה גם מה שמדביק את הקציצות.. אם תבשלי אותן זה עלול לצאת לך מתפרק מדי.
את יכולה לנסות, בישול קצר מינימלי, ולסנן ולייבש היטב לפני שאת מערבבת עם השאר. ואם צריך תוסיפי עוד קמח.
 

נטאשKה

New member
מנסיוני

אין בעיית הדבקות אם לא משרים קודם. ברור שיותר בריא להנביט ולהשרות, אבל אם אין זמן, לא קורה כלום.
 
בטח כבר מאוחר מדי, אך לשם ידע כללי כדאי לזכור

כי עדשים מבושלות על סוגיהן
ובכלל קטניות מבושלות
הן "דבק" מצוין באוכל
ובנוסף הן שומרות את מה שהן "מדביקות" עסיסי ולא יבש
אפילו לאחר מספר ימים ואפילו לאחר הקפאה.

אני מבשלת, מסננת ומועכת.
 

סביון1

New member
תודה לכולן, בסוף בישלתי משהו אחר. מחר, בלי

נדר, אכין סוף סוף את הקציצות האלה לצהריים
 
למעלה