שאלה קצת דחופה...

katykr

New member
שאלה קצת דחופה...

הערב אני הולכת לחגוג את יום הולדתי, במעין פיקניק יחד עם כל החברים. הבעיה היא שאני צריכה ליות שם מחמש, וכולם באים הרבה אחרי..הרבה הרבה אחרי (אני פשוט צריכה לארגן הכל וכו´). איך אני שומרת על האיפור שלי רענן במשך 4 שעות? בבקשה תאמרו לי את כל הטריקים שאתן מכירות...
 

Springy

New member
כמה טיפים...

אז ככה: קודם כל ללכת על האיפור העמיד יותר. אם משתמשים במוצרים טובים אין סיבה שאחרי 4 שעות הצלליות, המסקרה והמייקאפ ייראו דהויים. אפשר לעבור על הפנים לפני הגעת האורחים עם פודרה דחוסה, וכדאי לחדש את הסומק ואת השפתון. אפילו אפשר למרוח את השפתון והסומק בפעם הראשונה לפני הגעת האורחים. לא הייתי ממליצה לעבור מחדש על המסקרה: זה יוצר גושים. תמרחי אותה פעם אחת בבית, בתשומת לב ושימי לב שאת מפרידה את הריסים. אם את משתמשת במסקרה טובה הם יישארו בסדר גמור שעות על גבי שעות. אם את משתמשת במוצרים שנוטים להימרח בחום, כמו איליינר, אולי כדאי לוותר עליהם הפעם. קחי בחשבון שיש איפור שקשה מאוד לרענן בלי להוריד קודם את השכבה הקודמת. אז לסיום: איפור במוצרים עמידים לפני היציאה מהבית, ותביאי איתך את הסומק והשפתון או גלוס לחידוש. יום הולדת שמח!
 
אחלה תשובה

ואולי זה קצת הרבה באיחור אבל סתם לידע כללי תרשו לי להוסיף שכדיי גם להשתמש באיפור עמיד במים: צלליות, מסקרה וכו´... אתמול יצאתי עם חברה להופעה של מוקי בחיפה ואיפרתי את חברה שלי ואת עצמי עם איפור עמיד במים של קאסטרו ומה אני אגיד לכן בנות... התאפרנו בשעה 8 בערב וחזרתנו בשעה 7 בבוקר! האיפור לא זז ס"מ! כל הלילה היה לחות והרבה לחות, היה שם נורא חם ומלא אנשיייים, וממש ממש צפוף! ועם כל זה האיפור לא זז!!! זה היה מדהים! אגב וזה איפור של קאסטרו! מומלץ בחום!
 
למעלה