שאלה קצת דחופה...
הערב אני הולכת לחגוג את יום הולדתי, במעין פיקניק יחד עם כל החברים. הבעיה היא שאני צריכה ליות שם מחמש, וכולם באים הרבה אחרי..הרבה הרבה אחרי (אני פשוט צריכה לארגן הכל וכו´). איך אני שומרת על האיפור שלי רענן במשך 4 שעות? בבקשה תאמרו לי את כל הטריקים שאתן מכירות...
הערב אני הולכת לחגוג את יום הולדתי, במעין פיקניק יחד עם כל החברים. הבעיה היא שאני צריכה ליות שם מחמש, וכולם באים הרבה אחרי..הרבה הרבה אחרי (אני פשוט צריכה לארגן הכל וכו´). איך אני שומרת על האיפור שלי רענן במשך 4 שעות? בבקשה תאמרו לי את כל הטריקים שאתן מכירות...