לטל ולמשנה תורן.... ופנייה לפורום ../images/Emo23.gif
היי טל!!! מה נישמע? אני רואה שאת ממש נופשת הזמן הפנוי שלך תהני ככל שאת יכולה... אני , לי יש עוד מעט מאוד זמן כפי שאמרתי.. 16 ימים בינתיים אני מארגנת קייטנה לאתיופים בקיבוץ איילת השחר. אני דיי חוששת מהעלייה לאוטובוס עם כל הבנים וזה... מקווה שיהיה טוב. בכל מקרה אני אשמח לעזור באמת לכל מי שתרצה שאלות לגביי לוחמות תותחנים, אבל קודם שאני אשים את רגלי בשטחו של צ.ה.ל... ויופי שיש לי עדיין את האפשרות להיות חלק מהפורום, אני מריגשה צורך להגיד את זה שהפורום הזה הוא בין הפורומים החשובים שיש לנוער היום באינטרנט, פה אפשר למצוא נושאים אמיתיים חשובים וקונקרטים למצב כיום ובכלל עלינו כעם וכאדם פרטי לכלל. זהו אני מאוד נהנת מה"מריבות" שמתקיימות פה, תדעו לכם שזה נורא עוזר לביסוס עמדות אישיות. ס ל י ח ה אם זה נשמע פלצני (באמת) זהו תהנו שלכם הדס!