שאלה קטנה

שאלה קטנה

שלום לכולם אני צופה באמ"ל לעתים, אבל עדיין הפסדתי הרבה מהפרקים ויש משהו שלא ברור לי, ממה שזכרתי שירלי הייתה תלמידת תיכון והיא פתאום באוניברסיטה מה נסגר? היא עשתה צבא והפסדתי את זה? או שהיא אולי עתודאית והיא קודם לומדת ואח"כ עושה צבא? ובכלל מה היא לומדת באוניברסיטה? (סתם מסקרן אותי) תודה מראש!
 
../images/Emo85.gifהיא כנראה עתודאית..

והיא לומדת רפואה
 

אביחי 33

New member
../images/Emo27.gif

כמו שאמרת,היא קודם לומדת(עתודאית) ולאחר מכן היא עושה צבא. ככה זה ככל הנראה נראה,וגם כך רוני הדר באירוח שלה סברה. והיא לומדת רפואה
המשך גלישה מהנה
 

M a m u s h k a

New member
גמני לא ראיתי כבר כמה זמן..

ואנלא הכי מבינה מה הולך שם? תמר גילתה שההוא נשוי? הוא גילה לשירלי שהוא נשוי? מה נסגר עם הילדה של ליאור? וליאור ודנה?
 
כנסי מאמי../images/Emo26.gif

יואב ואליאן גילו ששאול נשוי.. הוא בעצמו גילה לשירלי בגלל איומים של אליאן ויואב..בעיקר של אליאן.. אממ...דניאלה צריכה לקבל ת'אישור על האופוטרופוסית(אמאאאא הסתבכתי..איך אומריםםםם
) בנתיים ליאור הרבה אצל אמנון ודניאלה..עם הילדה.. ליאור ודנה בנתיים ביחדדד
 
למעלה