בלונדינית4
New member
שאלה קטנה
שלום לכולם אני צופה באמ"ל לעתים, אבל עדיין הפסדתי הרבה מהפרקים ויש משהו שלא ברור לי, ממה שזכרתי שירלי הייתה תלמידת תיכון והיא פתאום באוניברסיטה מה נסגר? היא עשתה צבא והפסדתי את זה? או שהיא אולי עתודאית והיא קודם לומדת ואח"כ עושה צבא? ובכלל מה היא לומדת באוניברסיטה? (סתם מסקרן אותי) תודה מראש!
שלום לכולם אני צופה באמ"ל לעתים, אבל עדיין הפסדתי הרבה מהפרקים ויש משהו שלא ברור לי, ממה שזכרתי שירלי הייתה תלמידת תיכון והיא פתאום באוניברסיטה מה נסגר? היא עשתה צבא והפסדתי את זה? או שהיא אולי עתודאית והיא קודם לומדת ואח"כ עושה צבא? ובכלל מה היא לומדת באוניברסיטה? (סתם מסקרן אותי) תודה מראש!