שאלה קטנה...

שאלה קטנה...

איך אפשר להיות בלש או חוקר? האם צריך ללמוד משהו מיוחד בשביל זה? מצטערת אם השאלה שלי נשמעת טיפשית אבל אין לי מושג בתחום...
 
תשובה קטנה

על מנת לעסוק במקצוע זה, אין צורך או חובה בלימודים כלשהם. קיים בארץ קורס חוקרים פרטיים אשר עוסק בלימוד החוקים הקשורים לתחום, תיאוריה ומעשי על מעקבים והרצאות של בעלי מקצוע שונים ועוד. החסרון היחידי של קורסים אלו שהם אינם מספקים רישיון לעבוד בתחום כמו במקצועות אחרים. כך שמי שבאמת מעוניין לעבוד בתחום ואין לו רקע של חוקר צבאי או משטרתי, חייב למעשה לחפש לעבוד כמתמחה במשרד חקירות במשך 3 שנים ובסיומם לעבור מבחן חוקים ובדיקות אמינות. אפשר להתקבל למשרד חקירות גם מי שלא למד בקורס מעין זה.
 
למעלה