an Angel from hell
New member
שאלה קטנה
מה הקוד של ישראל...? למשל הקוד של גרמניה זה +49 ושל דרוםפ אפריקה זה 27+ בלה בלה בלה...... בכל מקרה...אני רוצה לשלוח SMS למישהו בארץ ואני לא יודעת את הקוד...
מה הקוד של ישראל...? למשל הקוד של גרמניה זה +49 ושל דרוםפ אפריקה זה 27+ בלה בלה בלה...... בכל מקרה...אני רוצה לשלוח SMS למישהו בארץ ואני לא יודעת את הקוד...