שאלה קטנה

שאלה קטנה

מה הקוד של ישראל...? למשל הקוד של גרמניה זה +49 ושל דרוםפ אפריקה זה 27+ בלה בלה בלה...... בכל מקרה...אני רוצה לשלוח SMS למישהו בארץ ואני לא יודעת את הקוד...
 
עזבו...לא עובד לי.

אני פשוט יתקשר אליו מחר ותודה לכל האנשים הנחמדים פה
 
למעלה