chapultepec
New member
שאלה קטנה
שלום, ראיתי אתמול את המשחק של אינדיאנאפוליס, והיו כמה פעמים שמאנינג מסר לכיוון אחר מהכיוון שאליו רץ הרסיבר שלו. (נראה לי שזה היה גרסון), כולל במהלך המכריע של האינטרספשן בדרייב האחרון. זה נראה לי לא הגיוני שתהיה טעות כזאת, הרי המסלול ריצה של הרסיבר הוא חלק מהמהלך שהסכימו עליו, לא ? (כלומר כשמאנינג קורא למהלך מסויים, הוא מתכוון שהרסיבר ירוץ למקום מסויים.. ולא יעשה מה שבראש שלו). אז איך יכול להיות שהוא מוסר קדימה בזמן שהרסיבר נעצר ופונה אחורה (ודיי פנוי שם).. מי פה טועה? מאנינג, שלא שם לב לתנועת הרסיבר, או שהרסיבר לא מבצע את המסלול שלו כמו שצריך ? או שאני לא מבין טוב מה בדיוק נקבע כשקוראים למהלך מסויים.. ותמיד יש חופש לאלתור לכל השחקנים.. בכל מקרה, ציפיתי ליותר מהמשחק, ההגנות היו ממש על הפנים, ולא ברור לי איך אינדי בכלל היו במשחק, כשהרסיברים שלהם פצועים, והם רצו בערך יארד אחד בכל מהלך ריצה, מלבד ברבע האחרון, כשבראון התחיל לזוז סופסוף.. (איך זה יכול להיות ?? הוא היה נראה כל כך גרוע בשלושת הרבעים הראשונים.. )
שלום, ראיתי אתמול את המשחק של אינדיאנאפוליס, והיו כמה פעמים שמאנינג מסר לכיוון אחר מהכיוון שאליו רץ הרסיבר שלו. (נראה לי שזה היה גרסון), כולל במהלך המכריע של האינטרספשן בדרייב האחרון. זה נראה לי לא הגיוני שתהיה טעות כזאת, הרי המסלול ריצה של הרסיבר הוא חלק מהמהלך שהסכימו עליו, לא ? (כלומר כשמאנינג קורא למהלך מסויים, הוא מתכוון שהרסיבר ירוץ למקום מסויים.. ולא יעשה מה שבראש שלו). אז איך יכול להיות שהוא מוסר קדימה בזמן שהרסיבר נעצר ופונה אחורה (ודיי פנוי שם).. מי פה טועה? מאנינג, שלא שם לב לתנועת הרסיבר, או שהרסיבר לא מבצע את המסלול שלו כמו שצריך ? או שאני לא מבין טוב מה בדיוק נקבע כשקוראים למהלך מסויים.. ותמיד יש חופש לאלתור לכל השחקנים.. בכל מקרה, ציפיתי ליותר מהמשחק, ההגנות היו ממש על הפנים, ולא ברור לי איך אינדי בכלל היו במשחק, כשהרסיברים שלהם פצועים, והם רצו בערך יארד אחד בכל מהלך ריצה, מלבד ברבע האחרון, כשבראון התחיל לזוז סופסוף.. (איך זה יכול להיות ?? הוא היה נראה כל כך גרוע בשלושת הרבעים הראשונים.. )