שאלה קטנה - שהתביישתי לשאול

itaf10

New member
שאלה קטנה - שהתביישתי לשאול ../images/Emo8.gif

היי נעם, קישקשתא וכל מי שיודע מהו התהליך לשליחת קובץ תמונה למשל דרך ICQ.(לחבר מהרשימה) התמונה נמצאת במייי פיקטור (ע"י הקלקה עכבר ימני העתק).... בתודה
 
זה מה זה פשוט...

אז ככה.. נתחיל מזה שכמובן הקובץ צריך להיות במחשב שלך... אם הוא לא שם אז כמובן להעתיק אותו למחשב.... ועכשיו.... דרך האיי סי.. חפשי את הקובץ במחשב (בעזרת סייר ווינדוס או התחל-->חפש למשל..) להקליק עליו קליק ימני עם העכבר ולבחור ב- ICQ SEND TO USER לבחור בחבר שרוצים וללחוץ SEND.. או לחילופין לבחור את החבר מהרשימה עם כפתור העכבר שפותח את התפריט לבחור ב FILE לחפש את הקובץ..לבחור ב OPEN ולאחר מכן פשוט ללחוץ SEND בעזרת אימייל..פשוט מאוד לצרף את הקובץ למכתב.. אני חושב שזה יספיק..
יום טוב
 

CHOFA

New member
אפרופוICQ

בס"ד אם אני רוצה לשלוח הודעה לכל האנשים ברשימה שלי איך עושים את זה???
 
אז ככה:..

פתח את רשימת החברים שלך... תראה למעלה כפתורים... לחץ על הכפתור של הפרצוף תופיע לך מעל לרשימת החברים שורה של GENERAL תקליק עליה עם הכפתור שפותח את התפריט בחר ב: SEND MESSEAGE TO בחר למעלה (הכי למעלה..) ב: ENTIRE GROUP יפתח לך חלון... בקטע הלבן אתה רושם את ההודעה שאתה רוצה לשלוח... מצד ימין יש לך את רשימת השמות...ברירת המחדל היא שכולם מסומנים.. תוכל להוריד את ה"וי" ממי שאתה לא מעוניין שההודעה תשלח אליו או לחילופין תלחץ למעלה על ה GENERAL (מעל רשימת השמות בחלון שנפתח..) זה יוריד מכולם את ה"וי" ואז תוכל לסמן את מי שאתה רוצה שההודעה תשלח אליו.. עכשיו לקטע הכי קשה... מוכן???? בטוח??
פשוט לחץ SEND בהצלחה
 

itaf10

New member
תודה, מכל מלמדי השכלתי ../images/Emo63.gif ../images/Emo45.gif

 
למעלה