שאלה קטנה על include

pazer

New member
שאלה קטנה על include

כתבתי את המשפט הבא:
<% response.write " <td height="693" width="81%"><!--#include file=" & request.querystring("file") & ".asp--></td>" %>​
במטרה לקבל מה-url את שם הקובץ ולהציגו. זאת ההודעה שאני מקבל מהאקספלורר
Microsoft VBScript compilation error '800a0401' Expected end of statement /index.asp, line 19 response.write " <td height="693" width="81%"><!--#include file=" & request.querystring("file") & ".asp--></td>" ------------------------------^​
 

giladcn

New member
האקספלורר הוא רק השליח...

האינקלוד עובר פיענוח לפני שאר הקוד, ולכן יש לנסח אותו באופן מפורש, ואסור לשים אותו בתוך קוד צד-שרת, אלא לידו. ישנן שתי חלופות: 1. להשתמש בפקודה: Server.Execute 2. להשתמש במבנה הבקרה Select Case הודעת השגיאה מתייחסת למרכאות שנמצאות בתוך המחרוזת. אם אתה רוצה לשים מרכאות בתוך המחרוזת, יש ""להכפיל"" אותן.
 
למעלה