שאלה קטנה ומעט מטופשת

שאלה קטנה ומעט מטופשת

אממ...טוב, אני כותבת סיפור. בסיפור שלי יש דמות שאני רוצה שפירוש שמה בספרדית יהיה 'שמש קיץ' (אל תשאלו אותי למה בספרדית - לא מדובר בדמות ספרדיה, אחרי הכל, אבל זה קשור איכשהו לתקופה שבה המצאתי את הסיפור והייתי מכורה למדי לקטנטנות, וגם כי אני סתם אוהבת את הצליל של השפה.) בכל אופן, למיטב הבנתי השם צריך להיות שילוב כלשהו של המילים 'Sol' ו-'Verano' (אה...נכון?
) אבל, מן הסתם יש הטיה מסוימת של המילים הנ"ל בסמיכות (או שלא?) שאני לא יודעת אותה, ו... בקיצור, אשמח אם מישהו יוכל לומר לי איך אומרים 'שמש קיץ' בספרדית. [ואם יש מישהו אחר שחושב על ביטוי בעל משמעות קרובה שישמע יותר טוב (בספרדית) כשם של דמות, כמו 'שמש בהירה' או 'שמש זורחת' או לוידעת, אז אני אשמח לשמוע גם]. מקווה שהשאלה שלי לא משדרת...עצלנות יתר, או בחירת שמות תמוהים במיוחד לדמויות שלי, ותודה מראש^^.
 
הו, תודה!

לא ידעתי שיש שיר כזה, אבל הוא יפה^^ אממ...הסיפור של הדמות והסיבות שמאחורי השם הרבה יותר ילדותיות ומטופשות ממה שאתה עשוי לחשוב. בגדול, רציתי שם שיתאים לאופי שלה (וסול נשמע הרבה יותר טוב ומתאים מסאני או סאמר P: ) ושגם יהיה לו צליל יפה. אז אחרי שהחלטתי שהשם יהיה בספרדית החלטתי גם להזכיר בסיפור בדרך אגב שירח הדבש של ההורים שלה היה בברצלונה (כדי שתהיה להם סיבה לקרוא לה ככה, אחרי הכל הם לא ממוצא ספרדי או ארגנטינאי או כד'). וכאן בערך הקשר בין הדמות והעלילה לשם מתמצה
(ככה אני בד"כ בוחרת שמות. נשמעים לי טוב, משמעות מתאימה P: ) שוב תודה!
 
למעלה