שאלה פשוטה בMFC

ischen

New member
שאלה פשוטה בMFC

אני מגדיר בRESOURCE דיאלוג , אח"כ מגדיר CLASS שיורש את CDIALOG ובקונסטקטור שלו נותן כארגומנט את שם הדיאלוג בRESOURCE.. למה אני לא מצליח להריץ אותו ב DOMODAL ? שום דבר לא קורה.. תודה, ישראל
 

selalerer

New member
כנראה לא מספיק פשוטה בשבילינו.

תעלה לפה קצת קוד, אנשים כאן לא מדברים עברית אלא תכנותית.
 
למעלה