שאלה פשוטה בMFC אני מגדיר בRESOURCE דיאלוג , אח"כ מגדיר CLASS שיורש את CDIALOG ובקונסטקטור שלו נותן כארגומנט את שם הדיאלוג בRESOURCE.. למה אני לא מצליח להריץ אותו ב DOMODAL ? שום דבר לא קורה.. תודה, ישראל