שאלה על VisualStudio.net
היי, קיבלתי אתמול את הנ"ל. DVD עם 4Gb של התוכנה כולל הכל (MSDN חדש וכו´). עכשיו ההתלבטות: להתקין או לא? יהיה תואם לקודם או לא? יעבוד לאט יותר או לא? התכניות שבפיתוח יעבדו או שצריך לשנות הכל? האם יש למישהו מידע בעיניין? נסיון? אני מתכנת להנאתי וכן במסגרת הלימודים. אשמח לכל המלצה.
היי, קיבלתי אתמול את הנ"ל. DVD עם 4Gb של התוכנה כולל הכל (MSDN חדש וכו´). עכשיו ההתלבטות: להתקין או לא? יהיה תואם לקודם או לא? יעבוד לאט יותר או לא? התכניות שבפיתוח יעבדו או שצריך לשנות הכל? האם יש למישהו מידע בעיניין? נסיון? אני מתכנת להנאתי וכן במסגרת הלימודים. אשמח לכל המלצה.