שאלה על שן

ronchikit

New member
שאלה על שן

מישהו מסוגל לזהות איזו שן זאת... לגורונת שלנו נפלה שן, היא אמורה להיות בסביבות 4.5 -5 חודשים אפשר לפי השן הזאת לדעת את הגיל?
 
מאוד קשה לדעת ככה

גם כי התצלום לא מראה בדיוק באיזה גודל השן וגם בדר"כ מסתכלים על כל השיניים כדי לזהות את הגיל ולא על שן אחת.
 

ronchikit

New member
סתם כדי לדעת בת כמה הגורה

אנחנו רוצים לעקר בגיל חצי שנה וחשוב לי לדעת בת כמה היא... זה חייב להיות אחת השיניים האחוריות כי מקדימה לא חסר כלום הבנתי ששיניים מסויימות כשהן מתחלפות זה אומר שהיא בת 5 חודשים, על איזה שיניים מדובר?
 

danihashamen

New member
הכלב שלי בן חמישה חודשים

אם אתה באמת רוצה להיות בטוח בגילה, עדיף שתחכה חודש חודשיים. לא יקרה כלום אם תעקר אותה בגיל שמונה חודשים.
 
למעלה