זה אולי נראה כמו סקריפט...
אחרי שעבר עיבוד לעברית לוגית ע"י האתר, אבל זה לא. כשאת בונה את תוכן ההודעה (לא משנה דרך איזה אובייקט), יש לך אפשרות להוסיף "הוראות" כמו "Return-Receipt-To:" או "Disposition-Notification-To:". למשל, לASPMAIL יש method שנקרא AddCustomHeader. "הציצי נא" בקובץ המצורף.