שאלה על שליחת email

d_maya

New member
שאלה על שליחת email

שלום לכם! שאלתי היא כיצד ואם אפשר לדעת האם ה email שנשלח מהאתר הכן התקבל בצד השני או שלא, כלומר קבלה של הודעה כלשהי שתודיע האם הכתובת שאליה ה email נשלח בכלל קימת. אם הדבר ניתן, מה ה script לכך. תודה מראש.
 

*gemini*

New member
לא ניתן, אבל מה שכן אפשר לעשות

זה לשלוח לנמען אימייל שני שהוא בעצם דף html קטן עם כפתור אחד שלחיצה עליו שולחת אליך אימייל המאשר את קבלת האימייל. אם לא איכפת לך "ללכלך" את האימייל שאת שולחת, אפשר להוסיף את זה גם באימייל המקורי.
 

rmarko

New member
מה קרה לימים של החדירה לפרטיות ../images/Emo35.gif

היית לוחץ על צ´קבוקס "אשר הגעה" ו"אשר קריאה", ותוכנת הדואל של המשתמש התמים הייתה באמת נענה לבקשה של מחבר המכתב.. אה, הימים הטובים.
 

skyhawlk

New member
או להוסיף לData Header

Return-Receipt-To: <MyEmailAdd> ו... Disposition-Notification-To: <MyEmailAdd>
 

skyhawlk

New member
זה אולי נראה כמו סקריפט...

אחרי שעבר עיבוד לעברית לוגית ע"י האתר, אבל זה לא. כשאת בונה את תוכן ההודעה (לא משנה דרך איזה אובייקט), יש לך אפשרות להוסיף "הוראות" כמו "Return-Receipt-To:" או "Disposition-Notification-To:". למשל, לASPMAIL יש method שנקרא AddCustomHeader. "הציצי נא" בקובץ המצורף.
 
למעלה