שאלה על רקטות...

שאלה על רקטות...

האם יש קשר בין מרכז הכובד של רקטה לנקודה ממנה היא נדחפת? משמע: האם רקטה מס' 1 באיור תעוף טוב יותר מרקטה מס' 2? (שכן נקודת הדחף של קרטה מס' 2 היא מעל מרכז הכובד). תודה למשיבים!
 
למעלה