שאלה על קוניאק

pelly

New member
שאלה על קוניאק

שתי שאלות בעצם : האם MARTELL NAPOLEON הוא תמיד SPECIAL RESERVE או שיש שתי גרסאות? כשפתחתי את הבקבוק הפקק התפרק ונפלו חתיכות פנימה, האם להעביר אותו לכלי אחר (יש לי כלי מזכוכית), או לא? האם תמיד עדיף להעביר ישר עם הפתיחה או להשאיר בבקבור המקורי? תודה רבה פלי
 

Jack Daniel

New member
נפולאון....

קובוזייה בין החברות היחידות שעדיין מייצרות קוניאק בדרגת יישון זו, ולמיטב ידיעתי יש להם רק קוניאק אחד בדרגת נפולאון קובוזייה נפולאון. קצת היסטוריה..... מספרים שנפולאון ביקר במרתפי המזקקה ולקח איתו כמה חביות, לספינה שלקחה אותו לאי סנט הלנה, קצינים בריטים כיבדו מאוד מעשה זה וקראו לקוניאק "הברנדי של נפולאון" וב-1869 נפולאון ה-III הוציא צו שהפך את קובוזייה לספק של החצר המלכותית. בעניין הפרורים רצוי להעביר לקראף.
 

Jack Daniel

New member
../images/Emo52.gif../images/Emo98.gif

היה לי יום קשה, היה נדמה לי שהתכוונת לקוניאק נפולאון שם החיבה לקובוזייה. ואני צריך חופשה דחוף אם שואלים על מרטל ואני עונה על קובוזייה...
וכמובן גם למרטל הנפולאון, הוא אחד ולא שתי גרסאות.... הוא special reserve כי לא מופיע ב range העכשווי של מרטל, ובכלל זוהי דרגת יישון שכבר כמעט ואינה מופיעה. ג'ק.
 

an3c

New member
אתה תותח..../images/Emo3.gif

לפני שראיתי את התגובה האחרונה שלך, אמרתי לעצמי מה קובוזייה היא לא שאלה על מרטל? אבל תמיד טוב לדעת עוד פרטים חדשים (למרות שאנוכי ידע על המנהיג נמוך הקומה ואהבתו) ובכלל לקרא ת'הודעות שלך. בכלל הייתי מבסוט שהתחלנו להגות נכון את שם הקוניאק לאחר שרשור עקשני לא מזמן. (אחד טען קורבוזייר, אנו תיקנו לקורבוזייה, ולבסוף הבנו קובוזייה). לחיים. נ.ב מקווה שהיום הקשה חלף לו, אבל עם מבחר הקוניאקים שלך, איך אפשר לסיים יום שהתחיל קשה באותה צורה? סניפטר אחד ואתה נרגע כמו תינוק.
 
למעלה