אתה תותח..../images/Emo3.gif
לפני שראיתי את התגובה האחרונה שלך, אמרתי לעצמי מה קובוזייה היא לא שאלה על מרטל? אבל תמיד טוב לדעת עוד פרטים חדשים (למרות שאנוכי ידע על המנהיג נמוך הקומה ואהבתו) ובכלל לקרא ת'הודעות שלך. בכלל הייתי מבסוט שהתחלנו להגות נכון את שם הקוניאק לאחר שרשור עקשני לא מזמן. (אחד טען קורבוזייר, אנו תיקנו לקורבוזייה, ולבסוף הבנו קובוזייה). לחיים. נ.ב מקווה שהיום הקשה חלף לו, אבל עם מבחר הקוניאקים שלך, איך אפשר לסיים יום שהתחיל קשה באותה צורה? סניפטר אחד ואתה נרגע כמו תינוק.