שאלה על צבעים

1נרקיס

New member
שאלה על צבעים

שאלתי ביום שישי אבל ההודעה עברה אחורה בלי תשובה. בכל מקרה, עשיתי את העוגה הראשונה בחיי. השתמשתי בעיקר בכחול (כי זה ליום העצמאות) והצבע יצא לי מאד מאד בהיר ושקוף. זה צבע ג'ל תכלת שקניתי ב-4שף, והאמת היא שככה הוא נראה גם בקופסה, אבל אני לא מבינה איך יוצאים לכם כאלה צבעים חזקים ואטומים. למישהי יש רעיון?
 

t a l talim

New member
בוקר טוב, כמה אפשרויות-

- כאשר צובעים את הבצק עצמו (מוסיפים צבע לבצק ולשים)- ככל שנוסיף יותר צבע עצמתו תתעצם. -ישנם צבעים בעלי פיגמנט חזק יותר, בעזרתם פשוט להגיע לצבעים עזים - כאשר מציירים על הבצק, ניתן פחות למהול את הצבע וכך הוא עז יותר, או להוסיף מעט לבן- מה שאוטם את הצבע.
 

1נרקיס

New member
תודה. אולי אני פשוט אקנה צבע אחר

כי גם צבעי הג'ל האחרים נראים לי שקפקפים כאלו... לא נראה לי שזה יצא כל כך חזק ואטום.
 
למעלה