שאלה על צבעים
שאלתי ביום שישי אבל ההודעה עברה אחורה בלי תשובה. בכל מקרה, עשיתי את העוגה הראשונה בחיי. השתמשתי בעיקר בכחול (כי זה ליום העצמאות) והצבע יצא לי מאד מאד בהיר ושקוף. זה צבע ג'ל תכלת שקניתי ב-4שף, והאמת היא שככה הוא נראה גם בקופסה, אבל אני לא מבינה איך יוצאים לכם כאלה צבעים חזקים ואטומים. למישהי יש רעיון?
שאלתי ביום שישי אבל ההודעה עברה אחורה בלי תשובה. בכל מקרה, עשיתי את העוגה הראשונה בחיי. השתמשתי בעיקר בכחול (כי זה ליום העצמאות) והצבע יצא לי מאד מאד בהיר ושקוף. זה צבע ג'ל תכלת שקניתי ב-4שף, והאמת היא שככה הוא נראה גם בקופסה, אבל אני לא מבינה איך יוצאים לכם כאלה צבעים חזקים ואטומים. למישהי יש רעיון?