שאלה על עיקור
שלום,
לפני שבוע החתולות שלי עברו עיקור. עד היום היו לי בעיקר חתולים גברים ולכן אני לא בטוחה אם אני מדמיינת או שיש בעיה. הניתוח עבר בסדר, החתולות מקבלות אנטיביוטיקה, הצלקת מחלימה יפה (תפרים נמסים) ואוזהרתי מראש שגם שבועיים אחרי העיקור אני עלולה לראות נפיחות. מתחת לצלקת של התפרים בבטן, לשתי החתולות יש בליטה קשה ונפוחה ודי גדולה. ממש כמו בסרטים מצויירים שבמקום שחוטפים מכה צומחת גבעה בולטת. אני לא זוכרת שאי פעם נתקלתי בתופעה כזו אע"פ שהחתולות משתוללות כרגיל ולא עושות שום דבר שיעיד על כאב או אי נוחות גם כשאני נוגעת בנפיחות הזו. זה נורמלי? אני צריכה לדאוג?
שלום,
לפני שבוע החתולות שלי עברו עיקור. עד היום היו לי בעיקר חתולים גברים ולכן אני לא בטוחה אם אני מדמיינת או שיש בעיה. הניתוח עבר בסדר, החתולות מקבלות אנטיביוטיקה, הצלקת מחלימה יפה (תפרים נמסים) ואוזהרתי מראש שגם שבועיים אחרי העיקור אני עלולה לראות נפיחות. מתחת לצלקת של התפרים בבטן, לשתי החתולות יש בליטה קשה ונפוחה ודי גדולה. ממש כמו בסרטים מצויירים שבמקום שחוטפים מכה צומחת גבעה בולטת. אני לא זוכרת שאי פעם נתקלתי בתופעה כזו אע"פ שהחתולות משתוללות כרגיל ולא עושות שום דבר שיעיד על כאב או אי נוחות גם כשאני נוגעת בנפיחות הזו. זה נורמלי? אני צריכה לדאוג?