שאלה על סופלה לימון
ניסיתי להכין סופלה לימון במילוי קרם לימון לפי מתכון שפורסם בלאישה לפסח.. הסופלה היה מוכן מקצף חלבונים עם סוכר (לא ביחס של 1:2 כמו במרנג,אלא הרבה פחות סוכר על מנת לגרום לתפיחה של הקצף) אבל כשחיממתי את הקצף לפי ההוראות (6 דקות ב-180) הקצף אמנם פתח אך שהוצאתי הוא ממש הצטמצם ולא נשאר כמעט "כלום" ממנו... מישהו יודע אולי מה הבעיה ? תודה רבה וסופשבוע טוב לכולם
ניסיתי להכין סופלה לימון במילוי קרם לימון לפי מתכון שפורסם בלאישה לפסח.. הסופלה היה מוכן מקצף חלבונים עם סוכר (לא ביחס של 1:2 כמו במרנג,אלא הרבה פחות סוכר על מנת לגרום לתפיחה של הקצף) אבל כשחיממתי את הקצף לפי ההוראות (6 דקות ב-180) הקצף אמנם פתח אך שהוצאתי הוא ממש הצטמצם ולא נשאר כמעט "כלום" ממנו... מישהו יודע אולי מה הבעיה ? תודה רבה וסופשבוע טוב לכולם