שאלה על סופלה לימון

amir100

New member
שאלה על סופלה לימון

ניסיתי להכין סופלה לימון במילוי קרם לימון לפי מתכון שפורסם בלאישה לפסח.. הסופלה היה מוכן מקצף חלבונים עם סוכר (לא ביחס של 1:2 כמו במרנג,אלא הרבה פחות סוכר על מנת לגרום לתפיחה של הקצף) אבל כשחיממתי את הקצף לפי ההוראות (6 דקות ב-180) הקצף אמנם פתח אך שהוצאתי הוא ממש הצטמצם ולא נשאר כמעט "כלום" ממנו... מישהו יודע אולי מה הבעיה ? תודה רבה וסופשבוע טוב לכולם :)
 

לוPה

New member
ככה זה סופלה צריך לאכול באותה שניה

תמיד אומרים לסופלה שהוא לא מחכה לאורחים האורחים מחכים לסופלה.
 
למעלה