שאלה על נגן CD/MP3 של קנווד או בכלל

שאלה על נגן CD/MP3 של קנווד או בכלל

שלום... אני קונה בקרוב נגן MP3 לאוטו של קנווד ובמכונית השניה יש לי רדיו דיסק של קנווד. האם יש אפשרות להחליף פאנלים בין המכוניות אם הבסיס אותו דבר (של קנווד) ? ואם זה אפשרי - איך אני בודק אם זה אפשרי אצלי בפרט? תודה רבה, נועם.
 

איתן כ.

New member
מתעלק ושואל שאלה על מיני דיסק

אני מתעתד לקנות מיני דיסק נייד (לריצה) וראיתי שיש דגמים שכתוב לגביהם שיש להם חיבור לרדיו טייפ של רכב ושלט לרכב - והם עולים בערך 50 דולר יותר. מה הכוונה, האם למשהו דמוי קלטת?
 

gilka

New member
אני לא בטוח שזה אותו דבר

אבל פעם קניתי משהו כזה עם דיסק-מן. פשוט יש חיבור שאפשר לחבר אותו במקום האוזניות ובצד השני יש קלטת רגילה. אתה מכניס את הקלת לטייפ של האוטו וככה הטייפ חושב שהוא מצנגן קלטת אבל הקלטת בעצם מקבלת את המידע מהדיסק-מן. אני לא בטוח שהכוונה לאותו דבר, ואולי היופ יש דברים יותא משוכללים, אבל זה היה לא רע.
 

gilka

New member
נ.ב.

אם זה באמת מה שחשבתי, אני בכלל לא בטוח שזה שווה 50 דולר.
 

iloop

New member
תבדוק לפני שאתה קונה

לא כל הטייפים מזהים כמו שצריך את ה"קלטת". ברכב של ההורים שלי הטייפ מנסה להפוך צד כל הזמן.
 

Hawk1Eye

New member
תשובה

אינך יכול להעביר פאנלים בין שני מכשירים, אפילו שהם אותו דגם. כיוון שלכל מכשיר מוטבע מספר משלו ואליו מתאים רק הפאנל שבפנים יש את השבב שמקודד בתוכו המספר הסידורי של המכשיר. כמו שאתה אינך יכול להחליף שלט אזעקה עם השכן שלך שגם לו יש רכב מאותו דגם - כך גם הפאנל הנשלף דרך אגב - קניתי נגן CD/MP3 של חברת Elta הגרמנית 780 שקל במכירה פומבית בוואלה. יש לכם ביקורת על החברה? חברה טובה? גרועה?
 
למעלה