שאלה על מעונות

נעהו

New member
שאלה על מעונות

שלום למשתתפות הפורום, שמי נעה, בת 32 מת"א. היום התחלתי שבוע 31 להריוני הראשון ואני הולכת (ממש בקרוב) להיות אם חד הורית ללא תמיכה כלכלית ואחרת מהאב. יש לי המון שאלות בקנה אבל זו שהכי בוערת לי עכשיו היא לגבי מעונות של ויצ"ו-נעמ"ת במרכז ת"א - עפ"י נסיונכן, איזה מעונות מומלצים מבחינת צוות, יחס וכו'? כמו כן, האם מישהי הצליחה להכניס תינוק מתחת גיל 6 חד' למעון כזה? ממתינה לתשובות-ותודה!
 

m i c h a l i

New member
ברוכה הבאה נעה ../images/Emo140.gif

אני לא מכירה מעונות של ויצ"ו או נעמ"ת במרכז לכן לא אוכל לענות על השאלה הראשונה. אוכל רק להמליץ לך לעשות "סקר שווקים" ופשוט להסתובב בין כמה מעונות ולהתרשם. נסי גם לשאול שכנות/מכרים לגבי המעונות בהם את מעוניינת. לגבי שאלתך האם יקבלו תינוק מתחת לגיל 6 חודשים, כבר שמעתי בעבר שהכניסו ילדים מתחת לגיל זה. לפעמים צריך אישור מגבוה אבל זה לא בלתי אפשרי. אגב, מדוע זו השאלה שהכי בוערת? האם זה בגלל שהחזרה לעבודה מטרידה אותך עוד לפני שיצאת לחופשת לידה? בכל אופן, בהצלחה ונשמח אם תעדכני אותנו לגבי מעונות מומלצים
 

shachaf119

New member
../images/Emo24.gifתגובה לנעה../images/Emo49.gif

היי נעה ! ברצוני להגיב על שכתבת פה בפורום , קודם כל שתהיה לך לידה קלה ומוצלחת . מניסיוני "הדל" האישי והמקצועי , המעונות שציינת לצערי הם נותנים פתרון מגיל 3 חודשים , אבל ופה האבל הגדול, מעונות אילו מכילים הרבה מאוד ילדים על מספר קטן יחסית של מטפלות , וידוע הרי שילד בשנה הראשונה של חייו זקוק להרבה חום ואהבה , יחס אישי ודמות קבועה שעליה הוא יוכל לסמוך במיוחד עם את האם יוצאת לעבוד ורואה אותו רק בשעות אחה"צ . עצתי לך , אם את יכולה ומתאפשר לך עדיף שהתינוק/ת יהיו אצל מטפלת קבועה עד גיל שנה . ישנם אמהות שיולדות פחות או יותר בפרקי זמן קטנים , שמתארגנים יחד ומביאים מטפלת ל 2-3 תנוקות . אשמח לשמוע שתלדי בשלום ותעשי את ההחלטה הנבונה לילד ולך . שיהיה לך כל טוב .
 

anat1108

New member
מעונות

לנעה , לאט לאט כל דבר בזמנו. יחד עם זאת טוב שאת חושבת קדימה. מנסיון, גם אני חד הורית ( יש אבא ברקע אבל הוא עסוק בעיניניו ועצלן מכדי לעזור מעבר לשעות הביקור ) . כרגע אני בחופשת לידה שעומדת להסתיים בתחילת ינואר ועל מנת שלא אפול מהרגליים יש לי מטפלת לשעות הבוקר וזה כיף לא נורמלי . הבקרים עומדים לרשותי ואני חופשיה ומשעה 15:00 מתחילה ה"משמרת" שלי. נראה לי שהסידור עם מטפלת (כמובן יש להעסיק אחת כזו עם המלצות )הוא הטוב ביותר לתינוקות הקטנים. אין כמו יחס חם ואוהב של מטפלת אישית . בנוסף , אם את מעסיקה אותה בביתך תוכלי לנצלה גם לצרכייך ( כביסה-כי יש הרבה - בישול וכיו"ב ) בהצלחה
 
|חיבוקתשובה לנעה

היי נועה לגבי מעונות יום של ויצו ונעמת התקן אומר שצריכה להיות מטפלת ל-5 ילדים והם לוקחים הרבה יותר מ-5 ילדים ואז הילד או הילדה "זוכים" לפחות תשומת לב.... אני גננת מזה 20 שנה ומתמצאת מאוד בעניין עצה...... איפה שיש פחות ילדים ככה בנך יזכה לתשומת לב מירבית. ולגבי הספסוד: יש משפחתונים של העירייה שהיא מונה לא יותר מ=5 ילדים והמקום מוגן ע"י העירייה ומטפלות מוסמכות כדאי לך לברר שם מאחלת לכם הצלחה רבה ואהבה
 
למעלה