שאלה על מעונות
שלום למשתתפות הפורום, שמי נעה, בת 32 מת"א. היום התחלתי שבוע 31 להריוני הראשון ואני הולכת (ממש בקרוב) להיות אם חד הורית ללא תמיכה כלכלית ואחרת מהאב. יש לי המון שאלות בקנה אבל זו שהכי בוערת לי עכשיו היא לגבי מעונות של ויצ"ו-נעמ"ת במרכז ת"א - עפ"י נסיונכן, איזה מעונות מומלצים מבחינת צוות, יחס וכו'? כמו כן, האם מישהי הצליחה להכניס תינוק מתחת גיל 6 חד' למעון כזה? ממתינה לתשובות-ותודה!
שלום למשתתפות הפורום, שמי נעה, בת 32 מת"א. היום התחלתי שבוע 31 להריוני הראשון ואני הולכת (ממש בקרוב) להיות אם חד הורית ללא תמיכה כלכלית ואחרת מהאב. יש לי המון שאלות בקנה אבל זו שהכי בוערת לי עכשיו היא לגבי מעונות של ויצ"ו-נעמ"ת במרכז ת"א - עפ"י נסיונכן, איזה מעונות מומלצים מבחינת צוות, יחס וכו'? כמו כן, האם מישהי הצליחה להכניס תינוק מתחת גיל 6 חד' למעון כזה? ממתינה לתשובות-ותודה!