שאלה על כלב (וכן, אני יודעת שיש פורום לכלבים)

נעדנד

New member
שאלה על כלב (וכן, אני יודעת שיש פורום לכלבים)

שלום לאוהבי החתולים, אני אומנם בעלת כלב, אבל חשבתי שאולי לכם יש נסיון בעניין: הכלב שלנו כבר מבוגר, ואנחנו עוברים לגור בקומה שלישית בלי מעלית. כדי להקל עליו ועלינו, אני רוצה להתקין במרפסת שרותים בשבילו. כך שפעמיים ביום נלך לטייל איתו בחוץ, ופעם שלישית יעשה בשרותים. יש למישהו מושג איך מכינים מתקן כזה? חשבתי על מתקן מוגבה, שהפיפי יוכל להאסף במיכל למטה ולא יספג, כדי שלא נצבור את הריח.(הכוונה לרוקן את המיכל התחתון) מעל המיכל לריקון חשבתי על משטח אבנים (או משהו אחר) שהפיפי יוכל לחלחל בינהם, ומעל חשבתי על אדמה (או משהו אחר) עם צמחים עמידים יחסית לחומציות, שיהיה לו גם נעים, וגם יחקה קצת את הטבע. במחשבה שניה, אפשר לשים את הצמחים מסביב, ולא לשתול אותם בשרותים עצמם, ככה תהיה לו תפאורה, והצמחים יוכלו להמשיך לחיות... למישהו יש נסיון? עצות טכניות? אולי המתקן ניתן לקניה? אשמח מאד לשמוע מכם
 

dimitrygo

Active member
מנהל
ואו, פרויקט שלם ../images/Emo13.gif לא שמעתי על דבר כזה

כל הכלבים ששמעתי שמשתמשים בשירותים משתמשים דווקא בשירותים של חתולים, כלומר במתקן הכי פשוט שיש. אבל יכול להיות שקיים דבר כזה כמו שאת מתארת. אולי תחפשי באינטרנט באתרים לועזיים.
 
שתן שנספג באדמה מתפרק ומסריח מאוד לדעתי זה צריך להיות מתקן לשעת חרום. כלב מאוד זקוק לטיול היומי שלו, עם הבעלים, לפי הסדרה המעולה "הלוחש לכבלבים"
 
למעלה