סיר פסטה זה מעולה
מרתיחים מים עם מעט מלח בסיר, שהמים לא יגיעו לגובה ההחלק הפנימי (המסננת) שמים את הירקות במסננת בתוך הסיר ומכסים על רתיחה עדינה, אחרי 10 דקות לבדוק עם מזלג מידי פעם לבדיקת המרקם הרצוי, אני אוהב שזהירקות עדיין קשיחים ולא סמרטוטיים. לא ניסיתי להקפיא לאחר אידוי, אבל תנסי את ודווחי איך יצא, מקסימום מזבילים ולומדים לפעם הבאה.