שאלה על טראקבקים.

פלטרון

New member
שאלה על טראקבקים.

הוספתי ברשומה שפרסמתי קישור לרשומה אחרת. לאחר מכן ביצעתי מספר פעולות לפי הסדר הבא - 1. לחצתי על פרסום והרשומה פורסמה. 2. בדקתי, ואכן (מיידית) הופיעה קישור במקום המתאים ברשומה אליה קישרתי. 3. החלטתי לשנות את שם הרשומה שלי. בדקתי שוב, אך שם הרשומה הישן מופיע ברשומה אליה אני מקשר, ולא השם החדש. ( זאת בעיה מספר 1). 4. ביטלתי פירסום.. חידשתי פירסום - לא עזר. 5. לבסוף החלטתי מסיבות אחרות להוריד את הרשומה שכתבתי. שבתי ובדקתי - הקישור ברשומה אליה קישרתי עדיין מופיע! (זאת בעיה מספר 2) יש לבעיות אלו פיתרון (שינוי שם רשומה לאחר פירסום אינו משפיע על טראקבק, ביטול פירסום אינו מבטל טראקבק). תודה.
 

פלטרון

New member
ועוד שאלה - פרסום ועסקים דרך הבלוג

שאלה היפותטית שחשבתי עליה- נניח ויש בלוג מאוד פופולרי - מותר לבעליו למכור פרסומות (נניח פרסומת לחברת סלולר, לחברות ביגוד והלבשה וכו')? האם מותר לפתוח או לקדם עסק דרך הבלוג? ( למשל - אם אני רוצה לשים קופון הנחה למסעדה שברשותי.. או לאיזו חנות שפתחתי וכו'.. או לחילופין אם אני רוצה להציע עסקאות לציבור הרחב דרך הבלוג שלי.. ) תודה.
 
טראקבק

לא משתנה לאחר שנשלח. מרגע שפורסמה הרשומה הטראקבק הופך להיות האחריות הבלעדית של הבלוגר אליו הוא נשלח וגם אם תשנה את שם הרשומה, הוא לא ישתנה. כנ"ל לגבי מחיקת רשומה.
 

0r0r

New member
בעיה קטנה

אם מקשרים לרשומה אחרת, ברגע פרסום הרשומה, בבלוג שאליו קישרתי, הכותרת תיהיה הכותרת בזמן שליחת הטראקבק (זמן יצירת הקישור) ולא הכותרת בזמן הפרסום הראשוני. לפעמים הכותרת הראשונית היא סתם שטות וזה יוצר מצב אידיוטי...
 
למעלה