iliketrains
New member
שאלה על הקו לכרמיאל
שאלה על הקו לכרמיאל
האם הקו לכרמיאל עתיד להיות דו-מסילתי או חד מסילתי?
שאלה על הקו לכרמיאל
האם הקו לכרמיאל עתיד להיות דו-מסילתי או חד מסילתי?
לדעתי אין סיבה שהוא יהיה כפול.שאלה על הקו לכרמיאל
האם הקו לכרמיאל עתיד להיות דו-מסילתי או חד מסילתי?
לא הייתי נסחףלדעתי אין סיבה שהוא יהיה כפול.
הקו לא ארוך, ולדעתי לא יהיה צורך לבצע יותר מדי מפגשי רכבות בו, ולכן אין צורך להכפילו. לרכבת ישראל עדיף להשקיע בהכפלת הקווים לבאר שבע ולבית שמש/ירושלים לפני שהיא מכפילה את הקו לכרמיאל. כלומר זה יקח עוד הרבה מאד שנים עד שהקו לכרמיאל יוכפל, אם בכלל.
אני מסכים איתך.לא הייתי נסחף
וגוזר על הקו להיות בודד עד סוף הדורות, שהרי בסה"כ מכפילים מסילה לצורך היענות לביקוש. אם הבנתי נכון, הקו לכרמיאל מיועד לתפקד כקו פרברי (אני מכיר אנשים הגרים בכרמיאל וכבר עכשיו נוסעים לעכו ברכבם וממשיכים ברכבת למקום עבודתם בחיפה). כדי לתת שירות סביר בקו פרברי, בד"כ יש צורך בקו כפול (לפחות). אני מסכים שהכל צריך להיעשות לפי סדרי עדיפויות המבוססים על סקרי ביקוש וחישובי עלות/תועלת. והלואי שהתקציבים יספיקו גם ל"לוקסוס" הזה, כי לטווח ארוך, אין לי ספק לגבי נחיצותו וכדאיותו.
שאלה בקשר לקו לראשוניםאני מסכים איתך.
תת קרקעישאלה בקשר לקו לראשונים
למה אי אפשר לבנות את המשך הקו כתת קרקעי עד מערב ראשון לציון כולל תחנה במרכז העיר, במקום לבנות קו חדש למערב ראשון לציון (רק ב2008)? האם הבעיה היא כספית או בתוואי בלתי אפשרי? חוץ מזה לפי דעתי זאת תהיה טעות לבנות מערכת הסעת המונים בין עירונית בגוש דן כשאפשר לבנות בכל עיר מערכת רכבות קלות שיעברו בסמוך לתחנות רכבת, ושמי שירצה לנסוע נניח מחולון לת"א ייקח רכבת קלה עד לתחנה באיזורו, שתהיה חלק מרכבת פרברים גדולה, משמה רכבת עד ת"א וממנה רכבת קלה ליעדו? תגובות?
בחו"ל בהרבה מקומות הרכבות מגיעותתת קרקעי
לדעתי המילים "תת-קרקעי" ו"ישראל" כמעט ולא הולכות ביחד. הפרוייקט התת קרקעי היחיד בישראל הוא הכרמלית , וגם זה מונע באמצעות כבל. כרגע כל רעיון לבנייה תת-קרקעית כלשהי בראשון נשמע לי דמיוני משהו...
נכון אבלבחו"ל בהרבה מקומות הרכבות מגיעות
עד לעיר במסילה עילית ובתוך העיר הם נכנסות לתוך האדמה.
מה עם חיבור התחנות .....תת קרקעי
לדעתי המילים "תת-קרקעי" ו"ישראל" כמעט ולא הולכות ביחד. הפרוייקט התת קרקעי היחיד בישראל הוא הכרמלית , וגם זה מונע באמצעות כבל. כרגע כל רעיון לבנייה תת-קרקעית כלשהי בראשון נשמע לי דמיוני משהו...
המסילה הבאהמה עם חיבור התחנות .....
נורדאו וסוקולוב בכפר סבא לפי מה שנכתב לא מזמן פה בפורום החיבור אמור להיות תת קרקעי לפחות בחלקו תחנת ראשונים אמורה בהמשך להתחבר לשאר התחנות בראשון לא?? והמסילה תמשיך עד תל אביב -מתי זה יקרה?
מה הטעם לבנות קו תת-קרקעי בראשון?שאלה בקשר לקו לראשונים
למה אי אפשר לבנות את המשך הקו כתת קרקעי עד מערב ראשון לציון כולל תחנה במרכז העיר, במקום לבנות קו חדש למערב ראשון לציון (רק ב2008)? האם הבעיה היא כספית או בתוואי בלתי אפשרי? חוץ מזה לפי דעתי זאת תהיה טעות לבנות מערכת הסעת המונים בין עירונית בגוש דן כשאפשר לבנות בכל עיר מערכת רכבות קלות שיעברו בסמוך לתחנות רכבת, ושמי שירצה לנסוע נניח מחולון לת"א ייקח רכבת קלה עד לתחנה באיזורו, שתהיה חלק מרכבת פרברים גדולה, משמה רכבת עד ת"א וממנה רכבת קלה ליעדו? תגובות?
אז למה אי אפשר להמשיך את הקומה הטעם לבנות קו תת-קרקעי בראשון?
בניגוד לתל אביב, ראשון לציון היא עיר חדישה עם מרחבים אדירים, יש בה מספיק מקום לכל מה שתרצה. למה להשקיע טונות של כסף ולחפור באדמה?
הקו לראשוןאז למה אי אפשר להמשיך את הקו
עוד כמה קילומטרים למערב ראשון, במקום לסלול קו חדש לגמרי?
ויש שתי סיבות למה יש צורך בקוהקו לראשון
תחנת ראשונים ותחנת ראשון מערב העתידית אכן יחוברו יחדיו בין הנתיבים של כביש 431 כשייבנה. זה בתכנון כבר הרבה זמן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.