שאלה על הסוללה
אני מתכוונת לסוע בקרב לשלושה שבועות ללא המחשב הנייד האם יקרה משהו לסוללה אם היא לא תהיה בשימוש שלושה שבועות? האם צריך להשאיר אותה ריקה ? או מלאה? מה עדיף? או פשוט למצוא מישהו שמידי פעם יטעין וישאיר את המחשב דלוק ויפרוק את הסוללה? תודה.