שאלה על הלואו-קיק

go man1111

New member
שאלה על הלואו-קיק

הלואו-קיק יותר טוב מהוק ללסת כשנקלעים למצב לא נעים ברחוב? קשה לעשות השוואה אבל מי שיתן לי תשובה מלך
 

atpaddict

New member
מלך? אינ רוצה לפחות קיסר.

אף שביפן הקיסר נחשב פחות ממלך. אני חושב שאתה רוצה לשאול איפה אתה רוצה לפגוע, במרכז עצבי ראשי או במרכז רבייתי ראשי. אודי
 
המלצה אישית,

עדיף לואו קיק,אגרוף בלסת יכול לגרום לנזק בלתי הפיך,ומומלץ שלא להסב כזה נזק ליריב ברחוב. הלואו קיק,משתקת לכמה דקות את היריב,דבר המאפשר לי ללכת מהמקום,ובנוסף,אין היא מסבה נזק בלתי הפיך ליריב. שלך בפורום, אורי צבי,
 

daskaliano

New member
במצב לא נעים צריך פתרון לא נעים

ברחוב אם כבר הגעת למצב בו עליך לגונן על עצמך או על מישהו בסביבתך, ואני אומר שאתה גילית כי אין מוצא אלה בפיתרון של אלימות, אנא ממך אל תכה בלואו קיק בשום פנים ואופן. עליך להיות קצר מהיר ואלגנטי. שלח אגרוף קצר ומהיר לסנטר וסע משם כמה שיותר מהר. החיים זה לא סרט של ג'קי צ'אן ורוב הסיכויים שאם היריב שלך לא נפל מהבעיטה ולא נוטרלה יכולת ההתקפה שלו הוא מסכן אותך. בימינו האלימות קשה ואין זמן למשחקים של אולי הוא יתעשת. עליך להסיר את האיום לך ולסובבים אותך מהר וביעילות מירבית. כמובן שזה רק אם אין לאל ידך כל פתרון אחר כמו ללכת משם.
 

MikeTyson

New member
לא מסכים עם דסקלו...

ברחוב אין כזה דבר "אלגנטי". אני יודע למה אתה מתכוון שאתה אומר את זה, אבל ללכת על פיתרון כזה ברחוב אסור בשום פנים ואופן. הרי מה כל החוכמה בהתגוננות רחוב? לצאת מה'עסק' כמה שיותר מהר ובכמה שפחות נזק ליריב ובכך למנוע הסתבכויות מיותרות. ולואוקיק פותר את הבעיה. תראה מה קרה לידידינו מהפורום משורר אדום העין כשהוא עשה מה שאמרת לעשות. יש לו עכשיו תיק במשטרה, משפט, סיבוכים ובלאגן. תאמין לי שלואוקיק או שניים פותרים את הבעיה, אם אתה מאומן ומתאמן בקיקבוקס או כל אומנות לחימה אחרת הלואוקיק הוא כלי נשק טוב ברחוב. בגלל זה אני מסכים עם אורי.
 

daskaliano

New member
אדם חזק לא יפול מלואו קיק ידידי

זה יכאב לו אבל לא יוציא אותו מיכולת להזיק לך ואם יש ביכולתו להגיב הוא יגיב והעניין יתפתח עוד. אם כבר אתה איש שחושב על בעיטות תן בעיטת רמיסה לעצם השוק וזאת בהנחה ואתה עם נעל כבדה. כמו בן עדיף לבעוט לאשכים או למפרק הברך. עד כמה שזה ישמע לכם רע, הגישה ברחוב צריכה להיות שבמידה והגעת למצב בו אתה מבין שמוצו כל דרכי השלום והמשא ומתן עליך להפנים כי אם לא תכה מהר חזק ויעיל- אתה תהיה הקורבן. מה שקרה עם פלוני או אלמוני הוא מקרה פרטי. אני מניח שאדם בעל שליטה עצמית ושיקול דעת מבין שלא ילך אחרת ועליך לצאת מהמצב ומהר אחרת התוצאות בימינו ידועות. אינני מדבר על לתקוף מישהו שסתם לא מצא חן בעיניך. בכל אופן - בהגנה עצמית מכוונים מכות לנקודות תורפה ולא לשרירים. גם אם תוקפים באגרוף לא מכוונים אותו לבטן השרירית אלה לאזור סרעפת/מפתח לב או לכבד. ושוב אני חוזר אם עליך להגן על עצמך ולא מפני מוקיון שלח אגרוף קצר יעיל ותכליתי לסנטר שלו. זו מכה נקיה לא משאירה סימנים וממוטטת את היריב כהרף עין.
 

t123t1

New member
מסכים עם אורי

עדיף להביא לואו קיק ולהתחפף מאשר להיקלע לקרב שאחרי זה המשטרה תיהיה מעורבת אך יש מצבים שחייבים לנטרל ממש חזק את היריב אבל כל מצב ותשובתו
 

MikeTyson

New member
זאב...

הקלינץ' מתבצע בטווח מאוד קצר, גוף צמוד לגוף ואם הוא שולף בפתאומיות או בזריזות איזה סכין קטן זה עלול להיות מסוכן. אני לא מומחה גדול בזה, אבל זה גם יכול להיות פיתרון. אבל אין על הלואוקיק.
 

RoyceGracie

New member
כדי שהלואו קיק ישפיע טוב אתה צריך

שזה יהיה לואו קיק פיצוץ.... לא לואו קיק מהמקום כמו בקרב. בשביל שזה יהיה לואו קיק פיצוץ התנועה שאתה עושה דיי צפויה ואני דיי משוכנע שגם בן אדם ברחוב ידע לזוז אחורה... נראה לי שלתפוס אותו ולהכניס לו כמה ברכיים יהיה דיי אפקטיבי... ואם אין לך מעצורים, אז כמובן שלנשוך אותו יהיה אפקטיבי פי כמה וכמה מהרבה דברים אחרים...
 

MikeTyson

New member
גם נכון,

תלוי איפה אתה ולאיזה מצב נקלעת. במילא כשמגיעים למצבים כאלה..... סביר להניח שמאלתרים
 

daskaliano

New member
קלינצ' עלול להעמיד אותך עם הגב חשוף

וברחוב זה לא משחק. אתה צריך לסיים עניין מהר מאוד בלי להגרר למצב בו אתה נמרח להתגוששות מיוזמתך. גם מי שלא יודע קרקע עלול לעכב אותך בכמה שניות מיותרות שעלולות לעלות לך בדקירה בגב או בבקבוק בראש או בתקיפה לגב החשוף.
 

AmitNHB

New member
אני חושב שזה ממש תלוי במצב.

אם זה סתם ערסון מתלהב ואתם רק רוצים להרתיע, OK. אבל אם אתם מניחים שיש חשש סביר, שהבן אדם שעומד מולכם רוצה יותר מלהביא לכם איזה כאפה, ובהנחה שאתם לא שוקלים משמעותית יותר ממנו, אני לא חושב שלאו קיק זה פתרון טוב.
 

daskaliano

New member
ההרתעה שלך נגמרה אם התחילו איתך

אם שפת הגוף שלך ושאר הג'סטות הסמויות והגלויות וכמובן המראה שלך לא הרתיעו, אז כנראה שהערסון רוצה להרע לך. איך אמרו: "אם נגזר עלינו לחיות עם חרב, מוטב שתהא ביד עזה מאשר על צוואר מרעיד"
 

AmitNHB

New member
בגדול אני מסכים, אבל תראה,

יש גם מצבים שאתה אחד על אחד, או אפילו על שניים, אבל צוציקים, שגם אגרוף לבטן ירגיע ת'מצב. לא חייבים לשבור עצמות בכל סיטואציה.
 
למעלה