שאלה על גיטרה
אהלן אנשים, אני בבעיה קטנה, ומקווה שתעזרו לי איתה. אני רוצה לקנות לחברה שלי ליום הולדתה מתנה, גיטרה קלאסית. לצערי ובלשון המעטה, אני לא ממש מבין במוזיקה, בכלי נגינה וכיוצ"ב. כאמור, אני לא כל כך מבין, אבל אם יש רמות לגיטריסטים/גיטרות אז היא משהו בין מתחיל לבינוני, עם נטייה לבינוני. כמו כן, היא לא ממש מנסה להפוך את הנגינה למקצוע כך שאין צורך ברולס רויס (במכוניות אני דווקא מבין
) של הגיטרות אך גם דרק לא ממש יספק לא אותה ובסופו של דבר גם לא אותי. לכן, מה שאני מחפש הוא המלצה לחנות באזור ת"א משמע - בת"א בלבד
וטווח מחירים סביר שלדעתכם אני צריך להשקיע. ואולי גם שמות של חברות מומלצות... תודה רבה מראש לכל העוזרים והעונים.
אהלן אנשים, אני בבעיה קטנה, ומקווה שתעזרו לי איתה. אני רוצה לקנות לחברה שלי ליום הולדתה מתנה, גיטרה קלאסית. לצערי ובלשון המעטה, אני לא ממש מבין במוזיקה, בכלי נגינה וכיוצ"ב. כאמור, אני לא כל כך מבין, אבל אם יש רמות לגיטריסטים/גיטרות אז היא משהו בין מתחיל לבינוני, עם נטייה לבינוני. כמו כן, היא לא ממש מנסה להפוך את הנגינה למקצוע כך שאין צורך ברולס רויס (במכוניות אני דווקא מבין