שאלה על איזי ג'ט

שאלה על איזי ג'ט

אתם יודעים ממה נובע הפער היחסית גדול בין טיסה מישראל לאנגליה שזה די זול. לבין החזרה מאנגליה לישראל בערך פי 2? תודה לעונים.
 

maor949

New member
אם אני לא טועה....

יש רוח נגדית מכיוון מזרח ככה שהמטוס מתאמץ יותר וצורך יותר דלק.
 

WarDog

New member
הפוך

הרוחות נושבות לכיון מזרח, בטיסות למערב המטוס טס בניגוד לרוח ולכן טס יותר לאט וצורך יותר דלק, ובטיסות למזרח הוא טס יותר מהר ועם פחות צריכת דלק.
 
ההבדל בתעריפים ההלוך וחזור יכול לנבוע מכמה

סיבות.. למשל אם הטיסה חזרה היא בחג או בתחילת השבוע כשכולם טסים.. או שבאותם תאריכי טיסה חזרה כבר נרכשו מקומות רבים בטיסה, והמחיר עלה.. הבדלים גדולים בין ההלוך לחזור מאפיינים בעיקר את חברות ה LOW-COST כמו איזיג'ט ודומיה..
 
טיסות זולות

האם יש עוד חברות כמו איזי ג'ט שמספקות טיסות זולות מישראל ובחזרה? האם החבר ריינאיר עושה זאת? שמעתי שארקיע יספקו טיסות זולות לאמסטרדם.
 
למעלה