שאלה על אוכל

mori255

New member
שאלה על אוכל

מי שמאכיל בנוטרו צויס הוא מאכיל את הנוטרו צויס של הגורים וזה רשום שם בסינית איפה רואים את החלבונים והכל? אני ראיתי 34 אני חושבת שזה החלבון אין 38 מישהו אמר לי 38 איפה ראיתם? ומה אתם חושבים על האוכל אימאס פריטן לגורים-יוקנובה יש בו..... חלבון כללי:34.5 שומן:22.5 מזה חלבון כללי זה חלבון מן החי?
 

mori255

New member
בקשר לנוטרו צ'ויס....

נכנסתי כרגע לאתר של נוטרו צ'ויס לא נראה לי שנוטרו צויס הוא ממש טוב כי יש בו 7 אחוז אפר ואמור ליהיות מתחת ל6 אחוז למרות שהחלבון ממש גבוה (אני מדברת על נוטרו ששיך לגורים)
 

WTR

New member
הנוטרו צ'ויס מעולה

לא יודעת בקשר לאפר, אבל בכללי זה אוכל ממש טוב וגם טעים להם.
 
למעלה