שאלה על אוכל
מי שמאכיל בנוטרו צויס הוא מאכיל את הנוטרו צויס של הגורים וזה רשום שם בסינית איפה רואים את החלבונים והכל? אני ראיתי 34 אני חושבת שזה החלבון אין 38 מישהו אמר לי 38 איפה ראיתם? ומה אתם חושבים על האוכל אימאס פריטן לגורים-יוקנובה יש בו..... חלבון כללי:34.5 שומן:22.5 מזה חלבון כללי זה חלבון מן החי?
מי שמאכיל בנוטרו צויס הוא מאכיל את הנוטרו צויס של הגורים וזה רשום שם בסינית איפה רואים את החלבונים והכל? אני ראיתי 34 אני חושבת שזה החלבון אין 38 מישהו אמר לי 38 איפה ראיתם? ומה אתם חושבים על האוכל אימאס פריטן לגורים-יוקנובה יש בו..... חלבון כללי:34.5 שומן:22.5 מזה חלבון כללי זה חלבון מן החי?