שאלה נורא חשובה

GraveDawn

New member
שאלה נורא חשובה

שלום לכל המש"צים! יש לי אליכם שאלה נורא חשובה: שמעתי רבות על קורס הניווט, אבל אני ממש רוצה שתספרו לי על זה פרטים - מה זה, מתי, כמה, מה עושים וכמה שיותר פרטים תודה רבה, ד"שים לכולם!!
 

עטלף77

New member
שלום וברוכה הבאה בצל קורתינו

(יש לי מורה שאומרת את המשפט הזה למי שמאחר - משפט חביב ביותר לדעתי
) קורס סיור וניווט הינו קורס המשך לקורס המשצי"ם. הקורס נערך במסגרת הגדנ"ע (צבא) ומתבצע בבסיס ג´וערה שברמות מנשה. בד"כ הקורס מתרחש בחופש הגדול בתאריכים שאחרי הקורס משצי"ם (כדי שמשצי"ם בוגרים יוכלו להשתתף בו). בקורס מקבלים העשרה והכשרה בניווט ברמות גבוהות ביותר (כולל ניווטי לילה שלא ניתן לבצע במסגרת השל"ח) וכמו כן יש מטווח ב M-16. מניסיון אני ממליץ מאוד לצאת אליו. קורס שווה ביותר. מכירים חבר´ה מכל הארץ ומבינים שמחוז חיפה שולט (אין מה לעשות, ככה זה
). אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לענות.
 

דסדס

New member
קורס ש-ו-ו-ה!!! (אין אפשרות להדגיש)

זה ממש כיף! מכירים חברה מכול הארץ... מתחרפנים ביחד עובדים קשה אבל בעיקר נהנים!!!! הקורס מתבצע במסגרת צבאית (לובשים מדים אוכלים מנות קרב וכו´) בבסיס גדנ"ע של צה"ל (הקורס שלי היה בג´ערה שם בדרך כלל הקורסים מתקימים) בעיקר יוצאים לסיורי ניווט אבל יש שעורי נשק ומטווח 1 בסוף הקורס. יש גם שעורים על היחידות בצה"ל (לנו היה רק אחד אבל אמורים להיות יותר), לומדים גם מה זה "משמעת צבאית"
עם הקורס שלנו זה לא ממש הצליח להם!!!
אם יש לך עוד שאלות תשאל משהו בטח יענה...
 
למעלה