שאלה-מרוקו

Adi Stein

New member
שאלה-מרוקו

סבתא שלי אומרת שהיא הייתה גרה יחד עם סבא שלי במקנס, במרוקו ברחוב דרבול אל תאמר או טאבור אל תאמר..אני רוצה לחפש אולי תמונה מהרחוב או מידע על הרחוב אבל הבעיה
שאני לא מוצאת כי אני כנראה לא כותבת את שם הרחוב כמו שצריך.
מישהו אולי יודע על מה אני מדברת? איך כותבים את זה בעברית? אנגלית<?צרפתית? היא הייתה גרה שם עד בערך שנות 50',60'.


תודה רבה!
 

ariehprh

New member
אם הסבתא עדיין חיה

תבקשי ממנה לכתוב לך את שם הרוחוב כפי שהיא זוכרת. נראה לי שהיא תדע הכי טוב.

אריה
 

Adi Stein

New member
הבעיה שהיא לא יודעת לכתוב...בשום שפה..


 
למעלה