שאלה מעשית על ca -

renon2000

New member
שאלה מעשית על ca -

בוקר טוב - התקנתי certificate services בשרת WIN2000 . כולל בתוכו certificate services ca , certificate services web enrollment support . בכל אופן כאשר נסתכל ב-certification authority - נוכל לראות ספריות של - revoked,issue,panding,failed . כמו כן ניתן ע"י ממשק web לבקש certificate מה-ca . http://servername/certsrv . השאלה שלי היא אחרת - במידה ורוצים להכין certificate למשתמש בצורה יזומה (המשתמש לא יישלח בקשה ל-ca , כי עם ה-ca יכין מראש את התעודה למשתמש ) איך עושים זאת ? לא מצאתי אפשרות כזאת . המטרה הסופית היא לבצע אוטנטיקציה בעזרת ה-certificate , כלומר המשתמש יציג את ה-certificate החתום ל-dc . וה-dc יוודא שאכן התעודה נחתמה ע"י ה-ca . אז שוב - השאלה היא מכינים certificate בצורה יזומה למשתמש - על מנת שיציג אותה ל-dc ? גם קישור יהיה לי לעזר רב . תודה .
 

Teo Toriatt

New member
שתי שיטות

הראשונה - מכינים משתמש יעודי בעל הרשאות Issueing agent (או משהו דומה (כרגע זרח מפרחוני השם המדוייק - לא Recovery agent, אלא אחר) וזאת באמצעות Certificate יחודי לנושא זה. אז יכול המשתמש הנ"ל להכנס לWeb או MMC ולבק "Request certificate for another user" בAdvanced request ולהכין מראש תעודה. אותה ניתן להעביר למשתמש על ידי Login Script או דיסקט. שיטה אחרת היא ב2003 לבצע Autoenrollment - שהוא אפשרות שקיימת גם ב2000 אבל ממש לא מפותח. ב2003 אפשר לבצע זאת בקלות. קישור? באתר MS על כל נושא ה CA לגוגל הפתרונים. (כן אני עצלן ללכת לחפש עבורך....
)
 
למעלה