שאלה ממש ממש חשובה!!!!!!

llkii

New member
שאלה ממש ממש חשובה!!!!!!

אני מתגייס ב24 למרץ וקיבלתי גיבוש חובלים לאפריל אני אעשה את הגיבוש שאני אהיה חייל?
 

Misha345

New member
אתה קרציה!!!!!

פתחת כבר שרשור עם השאלה הזאת למה להיות שרץ??? אם הייתי המנהל הייתי חוסם אותך אתה עלוקה וזאת לא פעם ראשונה ש/אתה עושה את זה
 
למעלה