שאלה ממש חשובה

א ל ו ל י

New member
שאלה ממש חשובה

אני מקבלת סיוע כלשהו בשכ"ד ממקום העבודה וזה מופיע כסעיף בתלוש משכורת. האם זה יפגע בעזרה בשכ"ד ממשרד השיכון או שלא ישפיע ?? ממש אוףףףף !!!
 

shiraz1004

New member
לולי....../images/Emo141.gif

שלום לך ,נעים מאד שמי שירז... גם אצלי בתלוש יש מרכיב בשם:השתתפות בדיור. אבל אין בעה כי עובדה למרות שהצגתי תלושי שכר ,אני כן מקבלת ממשרד השיכון. ערב נעים.
 
למעלה