שאלה ממש דחופה

cryptic Nina

New member
שאלה ממש דחופה

חבר שלי עשה ביד וגמר לתוך נייר טואלט...יכול להיות שהיה לו קצת שפיך ביידים אבל הוא ניגב הכול עם נייר טואלט...... אחרי בערך 15 דק' הוא עשה לי ביד... יש סיכוי להריון??
 

s a d e

New member
היי! רק עכשיו שמתי לב לזה!

כאילו, אם הוא עשה ביד לפני שהייתם ביחד, סבבה. אבל כאילו מה, הוא אמר לך "עשיתי ביד וניגבתי בניר טואלט ידה ידה ידה.."? ואם לא, אז.... טוב, לא משנה... מוזר. ופעם הבאה שישטוף ידיים! אני לא הייתי מסוגל להסתובב עם שאריות שפיך על הידיים שלי.
 

cryptic Nina

New member
לא ממש הבנתי מה אתה רוצה :))

הוא לא אמר לי את זה.... כרגע כשהתחלתי לחשוש שאלתי אותו אם הוא ניגב....
 

it might be me

New member
../images/Emo19.gifאבל למה זה אכפת לך?

ככה הם רצו. אלו החיים הפרטיים שלהם.....
 

s a d e

New member
אוקיי... לא התכוונתי להיות בקורתי

או משהו... סתם היה לי מוזר, ושיעשו מה שטוב להם.
 

sivani

New member
אין סיכוי,אין לך מה לדאוג ../images/Emo13.gif

הזרע מת באוויר תוך זמן קצר מאוד. ובכל מקרה, שישטוף ידיים פעם הבאה. גם ליתר ביטחון,וגם מתוך הגיינה.
 
למעלה