שאלה : מכשיר בתקופת אחריות יצרן

e 23

New member
שאלה : מכשיר בתקופת אחריות יצרן

למומחים בנושא צרכנות שלום אשמח לקבל תשובה לגבי מכשיר טלפון שרכשתי לפני חצי שנה. בתקופה שהמכשיר ברשותי הוא נשלח לתיקון כ - 5 פעמים כמעט כל חודש. האם אני רשאי לדרוש להחזיר את המכשיר ולקבל החזר כספי או להחליפו בחדש ? במידה ותשובתכם שלילית אשמח לדעת מה האופציות העומדות לרשותי. בתודה מראש אלעד
 

dani666

New member
אתה זכאי למכשיר תקין

זכותו של הספק לתקן את המכשיר. אבל - 5 פעמים בתקופה של חצי שנה מראה שאין הספק מסוגל לתקן את המכשיר ולכן הוא צריך לתת לך מכשיר אחר תקין (שים לב - **תקין** - לא חייב להיות חדש !) בפעם הבאה שהמכשיר מתקלקל - פנה לספק במכתב רשום, ציין את כל הפעמים (כולל תאריכים) שבהם הוא התקלקל ודרוש שיחליף באחר, תקין. אם יסכים - מה טוב. אם יסרב - שלח מכתב תלונה לממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ'ת + העתק לספק. עקב העלות הנמוכה של מכשיר כזה לא נראה לי ששווה להשקיע מאמץ מעבר לזה. בכל מקרה, אם המכשיר עכשיו עובד תקין - אינך יכול לבוא בכל טענה לספק.
 

טלייה2

New member
שלח מכתב תלונה גם לאמון הציבור.

הם מצליחים לעזור ! תמצא אותם באינטרנט .
 
למעלה